Friday, December 18, 2015

Graduasi aiyan

as salam sume kwn2,

pagi nih ada majlis dialog ngn graduasi aiyan, yelah 5thn nnti aiyan kene msk tadika...

takde mood nk cite panjang2... ntahla nape hati tersentuh...

Hari Graduasi aiyan utk 4thn kt taska
Anak mama mmg berani kn... selamba je duk kaco vvip selamba je nk naik pentas kaco vvip... 
Mungkin ada yg xsenang ada yg xsuka tp... kamu teristimewa utk kami biarpun org lain mencebik bersungut tentang kamu
Moga anak mama jd anak yg bijak n berjaya
Moga kami jadi ibu bapa yg terbaik bt kamu
Rayyan Izzan....


aiyan tepi sekali belah kanan tuh

salam utk amik sijil ngn cenderahati

mmg ssh nk amik gambar ber3 bila aiyan tak reti duk diam... mata sibuk tgk kwn2 dia main kt pentas



7 comments:

  1. tahniah aiyan...moga satu hari nanti aiyan berjaya dapat segulung ijazah..amin amin amin...insyallah

    ReplyDelete
  2. tahniah aiyan... comel dia pakai jubah convo tu.

    ReplyDelete
  3. tahniah aiyan...tahun depan dah tadika ye, rajin2 belajar tau, semoga aiyan berjaya.

    dana jangan sedih..biarlah orang nak tengok sambil mencebik ke apa, biarkan mereka, mereka tak tahu...tabahkan hati, kuatkan semangat

    ReplyDelete
  4. tahniahnyer aiyan mugo terus membesar menjadi johan., ;)

    ReplyDelete
  5. comel tengok dak Aiyan ni..
    Biarlah Dana orang nak cakap apa, bukan dorang yang rasa susah senang hidup kita. Bukan dak Aiyan ganggu majlis tu sampai tak berjalan langsung majlis tu..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...