Thursday, October 23, 2014

photo diary after cuti


as salam sume kwn2,

bertemu kita kembali selepas cuti diwali, smlm duk umah rasa cam hari sabtu je tau hehehe... arini lak keje rasa cam ari senin hhehhe... melampau kan

takmo borak bebel panjang2 nnti korang bosan lak... jom layan gambar yg ada

selalunyer bile siap jht manik kt shawl org msti aku konon2 try n selfie tunjuk kt tuan nyer shawl...
muke kt umah gini lah serabai

selalu bt kt shawal org ni bt kt shawl sendiri... hambik ko.... selepuk beso aku pakai lace tuh

sequin lace yg kutunggu2 akhirnyer tibe... 

kejadian pg td, aku conpius apa fungki O/D off tuh, rupenyer laki aku yg slh tekan,
udahnyer aku biar je mana lah aku tau camne nk off dia kan

mlm raya pi belanja adik2 n family mkn kt leypark tmn melawati... 

ini hidangan yg kami nk mkn sgt... mee rebus tulang... mmg syok

tupperware tuh mmg dh sah jd meja jahitan aku hehehhe.... ini lah workstation aku kt umah

p/s: serabut ngn boss baru aku yg very the very fussy huhuhui #moodredho

15 comments:

  1. Cantik jahitan manik tu..best bleh buat sendiri

    ReplyDelete
  2. Salam Hakakkk~
    tudung sendirik haruslah hover gojeskan!! baru nampak cam tukang jahit manik.. gittu!

    O/D tu kalo kete Zura ade kat tepi sit.. dekat dengan Gear. Cinta memang selalu guna OD nih.. katanye kete cepat Pickup sket. katanye lah.. hahahahaha

    Di suasana sejuk2 ini, mee sup tuh sangat menggiurkan! bikin lapar jugak. huhuhu

    naik juling jugak tengok manik macam2 kaler tuh. gigih nak pilih manik camnih.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. Dana..kete kalu tekan o/d tu boleh pecut la laju cikit...button dia biasa kat gear...akak selalu main tutup benda alah ni..kalu nk memotong tekan confident cikit nk potong..hihihi

    Cantik2 shawl nya..geram plak tgk

    ReplyDelete
  4. Bujang comel dah tak kisah ye Dana sebab dah selalu nampak dia buat tak tahu dah kan sekarang... dah tak minat pun dia dgn manik ye.. cubalah benda baru mesti nak kongsi tengok sama kan:)

    ReplyDelete
  5. Bbwana- mekasih, sesekali nk jugak melaram hehehhe

    Nafira- w`salam adik manis...
    hahah sesekali je pun dik non oi... ooo ptt lah bwk kete rasa lain je pg td huhuhui

    ko tu juling saja kejenyer, kalu dh minat tak juling nyer

    Cheqda- ptt lah laju je n rasa lain mcm heheh... tak tau pun apa fungsinyer...
    mekasih

    k Zakie- kadang dia kaco jgk kak manik dana tuh, tp selalunyer dia tak heran...

    ReplyDelete
  6. Ibu Lala- itulah, penah beberapa kali jd tp tak tau pun apa hehehe... lg teruk

    PMDR- belajar dik, skrg mcm2 cara blh belajar memanik nih

    ReplyDelete
  7. aduh dana...pic last tu aku tgk serius aku pening.... byk tuuuuu.... camne laa ko leh hadap tu dgn rileksnye kan...tu laa org kate kalo dah minat kan...ape2 pun workstation ko tetap cute dana...

    alhamdulillah murah rezeki ko rajin belanja adik2 ko dana....terliur lak tgk mee rebus tulang tu...

    cantik beb shawl tu.... dah mcm ala2 ade crown gitu atas kepala...

    ReplyDelete
  8. Cantik.....okje rasakan Dana kalau tudung berlace ni lebih sesuai kalau gi kenduri kawen kan.....nampak mcm meletop gitu ....kalau gi kerja elok yg simple simple jer...Ke tak? Hihi.....

    Ayyan mesti dah tak heran tengok manik ek....

    ReplyDelete
  9. Dah mmg tokey lace, boleh la letak kat shawl sendiri besar2... meletop habis...
    Saya pun baru tahu pasal butang OD tu... tapi tak pernah guna...

    ReplyDelete
  10. cantik2 belaka yerk.. syioknyer dana dah kembali menjahitkan... mesti sekarang kelip kelip gi kerjakan...nampak sedap makananyer...

    ReplyDelete
  11. LIeya- hahahah ko tu mmg asik pening je nmpak manik aku ek,itulah kwn aku kata over lace tuh heheh tp ada aku kesah

    k Hainom- hehehe skrg nih pg opis pun nk vogue2 the vasss kak

    k Nurbijen- hehehe itulah, walaupun agak over kan

    k Chozila- alah jarang2 sgt dpt jht kt baju or shawl sndiri kak...

    ReplyDelete
  12. k NM03- meh2 dtg umah i, i bagi ek...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...