Wednesday, October 8, 2014

WW Subhanallah....

as salam sume kwn2,

Peristiwa smlm ptg masa makngah tgh potong daging, maktek tgh nk msk syr kt dpr aku lak jht manik... tibe2 dua beradik tu panggil2 aku, ingat diaorg saja je nk tkt kn aku ngn ulat kt syr, tp dia panggil jgk berkali2... ini yg mereka nk tunjuk... Subhanallah.... 


macam kalimah Allah kan?

selalu tgk kt tv je ni ada dpn mata... sesungguhnya itu semua kuasa Allah

14 comments:

  1. Sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa dana..akak pun teringin nk tgk live cam ni...

    ReplyDelete
  2. betul...semuanya dengan kuasa Allah..

    ReplyDelete
  3. mmg betul kalimah Allah... Allahuakbar!!

    ReplyDelete
  4. Kalau tak mana mungkin dua anak dara tu terjerit-jerit panggil kakak dia. Dana dah nampak kan betapa apa pun Allah nak jadikan ianya boleh aje..

    ReplyDelete
  5. SUBHANLLAH....mmg betul2 kalimah Allah laa dana....bertuah ko dpt tgk bende ni live....

    ReplyDelete
  6. Subhanallah.. selalu kita tgk kejadian camnih kat internet kan. bertuan Kak Dana dapat tengok sendirik.

    ReplyDelete
  7. CheqDa- betul kak, dana pun tak sangka sgt

    k Norey- betul tu kak

    k NM03- betul kak, tak sangka dpt tgk

    k Zakie- betul kak, tersenyap masa tgk tu... mmg kuasa Allah

    LIeya- btl lieya, selalu kite tgk kt tv kt tenet ni live

    Nafira- itulah, nk msk daging tu pun syg

    ReplyDelete
  8. salam dana...haah kagum kejap..itulah kebesaran allah..

    ReplyDelete
  9. Subhanallah.. betapa indah ciptaanNYA kan Dana.. ;)

    ReplyDelete
  10. Betul lah... Subhanallah.... Cantiknya ciptaan Allah...

    ReplyDelete
  11. ye, selalu Ros pun tengok kat fb je orang dok pos.. ni akak boleh tengok sendiri,..

    ReplyDelete
  12. Subhanallah....banyak dapat daging korban yer Dana puas makan tu!

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...