Thursday, October 2, 2014

photo diary

as salam sume kwn3,

bersemangat nk bt ntry, nk bt photo diary tp gambar tak berapa nk hada jd nyer paham2 jelah ek, photo diary yg pendek.... aritu dh ok migrain, ni rasa lak sakit kepala... aduhla aku nih tak blh tido lewat skit mule lah ngada2.... sabo jelah





ni slh sorang customer merangkap bff aku yg berpuas hati ngn shawl yg aku manikkan... alhamdulillah

aku suke pakai jarum nih tp payah dh nk jumpa... ada pendek aku tak minat lak

kejadian mlm td, nk kuar antar barang kebetulan minyak tgl 2bar... nk isi kene Q aduhla.....

redho.... pasni sumeeeee brg naik harga

gini cara aku pilih pearl kalu mls nk pg kedai... n kirim kt edy... dia wassap gambar aku save n bulat2 je mana yg nk

hahahhahaha tak sbr nk tunggu sampai.... 

bile time ujung minggu suke beli metro sbb dpt tgk apa2 offer yg best

p/s: tahniah bt bffku pn Emy n the grup koir sbb menang tempat kedua... pasni ada pertandingan lg, moga berjaya lg

11 comments:

  1. cantik nyer tudung tu...
    tq2..sorylah.masa jimba2 kter dah terhad...

    ReplyDelete
  2. jarum dia tuh mst lain drp jarum yg biasa kan dana nak dpt hasil yg cantik..

    ReplyDelete
  3. Emy- itulah mi, takpe jnji dirimu hepi i pun hepi jgk

    k UmmuAA- lbh kurang je kak cume lbh panjang n nipis jarumnyer

    ReplyDelete
  4. BERSERI2 jdiknye shawl kak mira dgn sentuhan ko dana.... naik kalernyer...mmg kemas keerja kooo....customer pun hepi gittttuuuu heheheeheheh

    oo ko pun same ke gi isi minyak..sesak weiii...aku mampu tgk ajek laaa heheeheheh

    tu la kan dana, seb baik dah ade wasap2 nie...so order makin senang....laki kite pun bukan tau nak plih, so kene laa kite bagtau betul2 kang salah plak belinyer...

    ReplyDelete
  5. Kalau memanik jgn sampai larut malam Dana. Tak elok utk mata dan kepala tu..

    ReplyDelete
  6. saya rasa hampir semua petrol station kat Malaysia malam tadi kena serbu! hahaha

    ReplyDelete
  7. mcm mana bntuk jarum tu?
    x pernah tgk pon y mcm ni

    ReplyDelete
  8. Haah.. memang cantek jadik shawl tuh.. menyerlah. puas hati.

    nasib lah kami isi minyak seminggu sekali jer.. tu pon weken sbb nak claim cash back weken ngan kedit kad. kalo lah malam tadi tetiba nak isi minyak.. boleh naik minyak menunggu giliran ginnih.

    Kalo kat BH pon ade gak promo weken.
    sonok tgk.. sebab senang nak plan nak gi shopping kat mana.. hehehe.

    ReplyDelete
  9. Cantik tudug ni. Tak tahu lah akak. Rasanya lepas ni kita akan tengok barang-barang akan naik harga kan.

    ReplyDelete
  10. Cantik Dana tudung yg Dana manikkan tu...tapi biasalah okje ni tunggu mimpi naik bintang dulu kot baru beli tudung manik ni haha...maklumlah surirumah kan huhu

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...