Thursday, October 9, 2014

photo diary di bulan oktober


as salam sume kwn2,

berjumpa kembali kite di hari kamis yg indah ini hehehhe... y elah indah sbb esok dh jumaat, hari aku utk kutip hasil memanik aku.... pastu sabtu ahad boleh lepak2 kt umah, walaupun tak la lepak sgt sbb sibuk menjahit

ok lah, takmo bebel panjang2 jom kite lyn gambar yg ada ek


merah tak lipsetik i? heheheh nmpak over lak aku ngn lipstik merah ituw... tp sesekali ok jgk kot

lipsetik baru... terlajak laris.... tp apasal bbr tak mcm angelina jolie

bilik lps di renovate, tkade beza pun... meja ngn pc ngn kerusi lama lg... tp bunga tuh baru... nmpak ceria skt

amik ko, sana sini bunge.... udah bos aku nk sgt aku boh bunge... dh mcm kedai bunge dh

bunga kt meja fail keje nun di tepi tingkap.... bunga2 tuh semua kwn opis aku yg gubahkan... takde charge n puas hati hasil nyer

pagi td nyer cite, menggigil lutut naik tkt 6.... lif tarak, lps dh 15min baru lif ok, mmg hantu betul kan saja nk mengenakan aku

dinner smlm, mee lidi goreng... aku mls masak nasi

ari sabtu sampai jugak pin yg aku tunggu2... beli ngn gerobok pin, terikut2 kt blogger Cheq Sue lah ni

koleksi terbaru yg lain skit dr juntai biasa... alhamdulillah mendpt sambutan

juga yg ini... yg bwh tu bkn model tau hehehhe

p/s: lama betul tak lunch kt luar, bosan jgk kadang asik lunch kt opis ni je... huhuhui

12 comments:

  1. Memang dah sampai masa kena menjana side-income sebaik boleh Dana kalau nak guna lebih sikit...

    Cantik hasilnya:)

    ReplyDelete
  2. wah! cantik2 shawl tu..trend kan skrg ada juntai2 tu..
    nak kena cari lipstik baru D'herbs tu..:)

    ReplyDelete
  3. nok, maner nak carik ko pakai kat tudung coklat tu...

    ReplyDelete
  4. Kak dana..
    bizi benor kalo tengok n3 nih.. hahahaha

    opis tuh opis baru ehhhh??
    nampak baru jer semua.
    bestlah dapatu tukar suasana opis.
    untungggg.

    ReplyDelete
  5. kemasnya meja akak..meja saya jugak sepah..huhu

    ReplyDelete
  6. tempat saya tak bole letak bunga...ada kena tolak tepi nanti...tak cukup space...hihi

    ReplyDelete
  7. cantik lipstick tu... nampak menyerah.
    Pin tu pun cantik.
    Amy pun baru terkial-kial buat kerja sampingan..

    ReplyDelete
  8. Lipstick.d herb tu y kolagen ke? Klo gitu dia dh packing bru la. Mmg ikut aliran darah. Kna pkai sikit je. Tp bila dh biasa.. akn cntik j kt bibir. Lya pkai lipstik ni btl2 atasi bibir kring

    ReplyDelete
  9. design kat shawl tu cantik2.. ;)
    Moga makin murah rezeki hendakNYA.

    ReplyDelete
  10. part yang paling akak suka di blog dana is photo diary entry

    ayu banget selendang manik tu :)

    ReplyDelete
  11. Berapa RM lipstick Dherb tu Dana?
    Eh...bos tu pompuan ke lelaki? suka bunga bagai?

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...