Tuesday, May 28, 2024

MR DIY SIRI DISNEY DONALD DUCK

 Assalamualaikum semua,

Ahad lepas kami ke Mr Diy nak mencari barang Aiyan. Dia nak bagi hadiah kat cikgu taska nya sebab bulan depan kami nak keluar taska dan Aiyan duduk di rumah je. Balik sekolah aku akan hantar di balik rumah. CCTV pun dah siap-siap beli untuk pantau dia di rumah nanti. Lagipun dia dah besar, transit tu semua budak sekolah rendah je. 

Masuk Mr Diy nampak koleksi Disney Donald Duck, cantik-cantik sibuk la juga dia nak beli. Tapi bila tengok gambar boleh tahan jugak la kan. Belikan jugak beg kat dia,itu je rasa murah dan dia akan pakai.

Belikan beg sebelah kiri sekali tu, RM12.90. Dia nak beg tengah tu tapi harga rm45 hueheheh

bergambar dulu lah nanti ada duit kita beli beg yang Aiyan nak ya


macam-macam koleksi ada geram tengok

10 comments:

  1. Ooohh Ayan dah besar nak habis tadika ke.. Cctv akak pakai yang mana?? Nanti boleh la review cctv bagus atau tak.

    ReplyDelete
  2. Ternampak kipas kecik tu comel pulak nampak.

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. memang comel², kita pun tergoda tau.

    ReplyDelete
  4. Wow.. lama masuk Mr DIY .. dah macam kedai Disney dh rupanya.. =D

    ReplyDelete
  5. waduhh mbakyu siap wes tuku cctv erk., hehe

    ReplyDelete
  6. Comel dan menarik! Macam-macam ada pulak tu. Mau tak geram tengok šŸ˜€

    Dana nanti share la pasal cctv tu ya. Nak tau jugak.

    ReplyDelete
  7. terbaik taste aiyan belikan ja

    ReplyDelete
  8. alamakkk kalo cute mcm tu donald duck nye, Acik Ana pun minat jugak lah Ayyan! hehehe

    ReplyDelete
  9. Haah semalam masa beli kepala gas kat DIY pun nampak koleksi ni...cantik sangat...

    ReplyDelete
  10. iyer..baru ni gie DIY pun meriah brh donald duck ni..cute je

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...