Thursday, November 29, 2018

PHOTO DIARY #24/2018 tentang mama

As salam semua kwn2,

Salam khamis korang, lama betul aku tak bt segmen PD nih kan.... 

Harini jom lah kita layan PD yek, minggu ni opis aku takde air, mmg terseksa betul.. nk guna toilet kene ke tingkat 1 je... atau ke bangunan sebelah. Udahla kami kt tingkat 6.  Pastu harini boleh lak lif semua rosak... mmg nngis dlm hati lah wei... udahla aiyan ikut aku arini, mmg menganggu minda betul lah masalah nih

Oklah mari kita tengok gamba sambil baca cerita ya

aku ada hal sikit kt JPM, tak pernah2 pegi keje pakai nametag hahahha... 

cantik kn... tp panas terik tak sanggup nk kuar kete amik gambo

kalau dh perempuan tu, mmg lah... terbeli lipmatte ngn blusher sobella
eye shadow bwh tu je bukan yg baru hehehhehe... yg dlm kotak tu semua baru dpt

poskan lipmatte yg aku tak pakai, color nude2 nih... antar kt adik aku kt kampung

isnin, boleh eyeshadow aku jth masa tgh ltk kt meja... abis... hilang 1 color



hohooiiii sedih ooooo... 

bekas brg makeup sya kt opis dh tak muat.... nk beli besar2 lg kang tak muat lak laci tu... lagi naya

selasa tuh amik si aiyan dr umah maktek, sambil tu jln2 sampai ke depan simpang... konon2 mcm exercise


9 comments:

  1. k Norhayati- aah kak, dh 9 bulan dh

    ReplyDelete
  2. Banyaknya barang make up.. bila lagi besar bekas, lagi banyak la boleh isi.. huhu

    ReplyDelete
  3. Wan Syahida- tulah bahaya tuh, tak blh beli lg lah ni sbb dh tak muat kan

    ReplyDelete
  4. banyak barang mekap dana tu,akak ni bukan taknak beli sejak ada anak dara sorang tu, akak beli barang mekap dia yang habiskan hahaha, takut pulak barang mekap tu tak sesuai dengan budak2 jd taknaklah beli lagi sekarang nih

    ReplyDelete
  5. Ayyan macam mintak adik ja tu Dana..:)

    ReplyDelete
  6. Ha a.... kalau dah namanya pompuan, dah banyak lipstik pun nak tambah lagi....hihi
    Aduh Dana, mmg tersiksa sungguh tu, tingkat 6 ngan tingkat 1, kalau asyik exercise je pun tak ikhlas jugak jiwa tu ek huhu

    ReplyDelete
  7. banyaknya koleksi sobella akak.. rose beli dua haritu.. syok pula pakai.. akak dah try lipmatte ephyra? best jugak

    ReplyDelete
  8. Aiyan mmg nampak suka betul dgn baby Tu Kan.. bayk mekap Dana..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...