Monday, May 7, 2018

Balik Mengundi

As salam semua kwn2,

Kwn2 ada yg dh balik kg ke nih? ke ada yg masih berkira2 nk balik mengundi tak?

Aku, insyallah ptg ni balik johor, edy antar pastu dia terus balik ke kerteh esok pagi.... nk berpecah naik bas tp lambat beli tiket.  Jdnya bertabahla edy balik kerteh sorang2.... berjuang demi negara katanya

Korang pilih yg mana? Biru Gelap
Biru Cair atau warna Hijau?
Tak kisahla apa pun yg korang nk pangkah atau yg korang sokong
Jgn la sampai ada permusuhan sesama kita....

Bdk excited nk tayang rambut dia, sibuk ajak potong rambut nk balik kg jumpa nenek

9 comments:

  1. Semoga segalanya akan berakhir dengan baik-baik sahaja...

    ReplyDelete
  2. Moga PRU 2018 kali ni berakhir dengan baik-baik dan mendapat keputusan yang terbaik seterusnya 'menyenangkan' rakyat.

    ReplyDelete
  3. selamat mengundi dana. akak malam esok baru balik kampung.akak tak berpecah pun balik ngundi maklumlah kampung sebelah2 hehehe.

    apapun pilihan kita jangan sampai putus silaturrahim kan

    ReplyDelete
  4. selamat mengundi beb.... syok tu terus cuti kat kampung terus ...siap leee mcm2 mak ko masak kan heheheheh...aiyan le paling hepi...tak yah pi sekolah tu....dok kampung mcm2 leh buat... aku plak anak2 start cuti esok gak ni...sekolah dieorg jadi pusat mengundi ...

    ReplyDelete
  5. akak ngundi KL je. adik2 semua balik kg.

    ReplyDelete
  6. Dah selesai mengundi ye dana.
    Jalankan tanggungjawab.

    Malaysia Baru..

    P/s nanti email alamat ye. Jom tengok blog akak ye πŸ˜‰

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..dah selesai semuanya.
    Janji Kita

    ReplyDelete
  8. Selamat pulang ke JDT dan selamat mengundi.
    Tahniah Malaysia Baru.

    ReplyDelete
  9. Undi adalah rahsia hahaha.... moga ada perubahan bila tukar tampuk pemerintahan ni. Kasi chance depa bekerja pulak

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...