Wednesday, October 11, 2017

Kau pergi Jua


as salam semua kwn2,

Salam rabu yg muram n mendung... semalam ptg kan hujan, selebat itu lah airmata ni mengalir. 

Inalillah... Kau pergi jua kawan, meninggalkan kami sahabat2mu, meninggalkan dunia ini yang fana, tapi aku redha, ya kami redha dengan kepergianmu... biarlah kau berehat di tempat yang abadi setelah kau menanggung sakit n seksa.

Kau pergi jua kawan, Setelah 7 tahun kami mengenalimu... aku pasti rindukan gurau sendamu, aku pasti rindukan hilai tawamu, tiada lagi kwn pantry, tiada lagi mulut becokmu... 

Kau pergi jua, selamat tinggal sahabat... selamat tinggal sayang, moga kita berjumpa suatu masa nnti di dunia yang kekal abadi... 

Alfatihah .... Ardiansah bin Aehmady
24/11/1982 - 10/10/2017


dia mmg suka lyn bdk2, tahun 2016 masa ni aku bwk aiyan ke opis... dia lah yg rajin color sama2 ngn aiyan

sambutan raya jabatan tahun 2013

open house raya 2014, selalu dia msti dtg... buat sekali bday aiyan dia bwk hadiah beso

otomen yg dia belikan utk aiyan... spiderman tu pun elok lg
masa aiyan msk IJN

17 comments:

  1. Innalila hiwainna ilahirojiun...salam takziah. begitulah dana setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati, kita ni entah bila pulakkan.

    Sedih bila terpaksa berpisah dengan orang yang kita sayangkan. Moga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh.

    ReplyDelete
  2. Innalillah. salam takziah buat keluarga arwah :(

    ReplyDelete
  3. Innalillah wainailaihirojiun..
    Semoga rohnya dicucuri rahmat Ilahi..

    Salam takziah dana..
    Akak pun pernah merasai kawan ofis yg dah pergi dulu meninggalkan kita..

    Baru baca buku Ustaz Pahrol Juoi.
    "Orang baik cepat mati"
    Ustaz cerita kawan dia yg baik..
    Pergi dahulu..

    ReplyDelete
  4. sedihnya, semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman,,,

    ReplyDelete
  5. Takziah Dana,
    Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

    ReplyDelete
  6. Al Fatihah..
    Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan org2 soleh..

    ReplyDelete
  7. k Aryan Azra- btl tu kak, dia dh tahu tempatnya kita ni entah bila masanya kan...

    k Norey- time kasih kak

    k Dieyana- tq kak

    MommyCici- tq dik

    k Norhayati- tulah kak, kami mcm tak sangka dia akan pergi, kami selalu bayangkan dia akan dtg keje mcm biasa, tp yelah Allah lbh sygkn dia

    Nabila- amin2 tq

    k Amy- amin... tq kak

    k Nurbijen- amin2

    Inani- tq nani

    ReplyDelete
  8. Semoga rohnya dicucuri rahmat
    Al-Fatihah

    ReplyDelete
  9. Alfatihah ardiansyah muda lagi

    ReplyDelete
  10. mudalagi, sakit ape erk., alfatiha ..

    ReplyDelete
  11. Innalillahiwainnailaihirojiun. Takziah Dana! ini kawan Dana yang Dana ade cerita tuh yer...akak ada baca arituh. Semoga Allahyarham ditempatkan bersama ruh mereka yang beriman.

    ReplyDelete
  12. Org baik baik ni mmg selalu awal perginya ye Dana

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...