Friday, December 2, 2016

7 Tahun dulu


as salam semua kwn2,

salam jumaat

Arini mmg sejuk betul lah, dhla opis ni dh makin ramai yg cuti... makin sejuk lah jadinya

Td pg bukak fb, eh eh ada gambar nih... kenangan 7 tahun dulu

Ya tarikh ni family edy dtg merisik.... 

Kami tak bertunang... lps merisik tuh bln 3 tahun depan nya kami pun nikah... 


dh mcm apa dh ngn rambut gitu pesen wolverin tuh

15 comments:

  1. Wahh kak Dana buat throwback. Heheh :)

    ReplyDelete
  2. comey sangat tu...best juga tengok gambar2 balingbelakang macam ni kan

    ReplyDelete
  3. Sebab jauh nak ulang-alik Johor-T'ganu.
    Risik ok terus on ajelah kan

    Dah 7 tahun ye Dana.

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak..dah 7thn..moga bahagia hingga jannah..amin

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak..dah 7thn..moga bahagia hingga jannah..amin

    ReplyDelete
  6. kejap je kan 7 tahun... masa ni tengah rancak berfotopages kan dana? hhihihi....

    re: akak pun sama dana memang fobia dgn ulat pada pucuk paku. akak dah ckp kat suami akak.. ni kalau ibu jumpa ulat sekor je ibu serahkan kerja2 siang pada abang ye... hahaha... mujurlah 2 trip beli pucuk paku takde jumpa walau seekor ulat. pernah jumpa ulat masa siang pucuk paku sebelum2 ni.. pastu akak tak pegang dah. siap masak pun akak takmau makan sayur tu.. kehkehkeh...

    ReplyDelete
  7. wah cute je pasangan ni romantik

    ReplyDelete
  8. Saya rasa yg ni saya dah komen tujuh tahun dulu.
    Saya kata menarik. Memang saya kata tu.

    ReplyDelete
  9. Saya rasa yg ni saya dah komen tujuh tahun dulu.
    Saya kata menarik. Memang saya kata tu.

    ReplyDelete
  10. wahh..
    kenangan mengusik kalbu...

    ReplyDelete
  11. Kenangan indah dalam hidup akak. Seronok jugak tengok throwback kat FB kan kak :)

    ReplyDelete
  12. tahniah kak dah 7 tahun.

    kita 7 tahun lepas tengah buat apa ye. masih huhahuha lagik rasanya

    ReplyDelete
  13. Tengok gaya Dana pun tau.....malu malu gitu. Maklumlah Mr Charming duk sebelah awww ...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...