Friday, December 13, 2013

kudap zmn dolu2

as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat yek kwn2, korang masa kecik2 dulu kenal tak jajan gini? alaaa biskut yg jual dlm tin tuh.... yg timbang tuh... zmn kecik2 dulu mana lah ada twisties ke, rota ke bata ke apa kan.... yg ini lah yg selalu ada... td tgri pg ke psr belakang jupem... jumpa lak ngn org jual dlm tin nih... tgk cam best je... apa lg beli lah... dh beli sedap pulak, rasa nyesal lak beli skit heheheh...

nostalgia wei

jem biskut nenas tuh sedap sgt... yg biskut kpl terbang tu pun sedap... 
seee... mcm2 ada rasa cam nk borong sume... hahah napsu sungguh


p/s: payah betul nk balik kg nih... udah la rasa rindu dh nih, boleh lak maktek ngn edy lum comfirm dpt cuti lg


Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

  1. biskut kapal terbang tuh mmg febret betul ms kecik2 dulo..sedap kan pedas2 gitu..

    ReplyDelete
  2. he he he...
    dulu memacam borong biskut dlm tin nie..
    beli RM1 pun dah muai....
    sekarang mana nak dpt
    aku suka biskut bantal pedas...

    ReplyDelete
  3. kat belakang opis dee pun ada..nti nak belilah..tgk ni mcm sedap je..hehehe..

    ReplyDelete
  4. ini semua mmg feveret ni .
    sampai lor ni ..mesti beli .buat kudap2

    ReplyDelete
  5. biskut kapal terbang tu mmg saya suka... anak2 pun suka makan jugak walau sedikit pedas :)
    Lagi satu biskut bantal... pun sodap :)

    ReplyDelete
  6. Teringat zaman2 kecil dulu..sllu juga beli biskut ni..mmg sedap kan? hehe.. salam kenal..follow sni #183 :)

    ReplyDelete
  7. k Ummuaidan- bile dpt yg sedap, terus rasa nk cari lg

    Zana- aah betui tuh, tp skrg nih pyh nk jumpa yg sedap kn

    k Dee- hehehe dana kt kedai runcit dpn ada jual tp takde jenis yg old skool gitu

    k Attyfir- sedap kan kak... tp dana tak tau kedai mana yg ada juai gitu... nk hrpkan ari jumaat lambat lah pulak

    k Nurbijen- betui tuh kak, pds2 manis

    Atie- aah mmg sedap dik... nnti akak follow yek

    ReplyDelete
  8. biskut kapai terbang tu super sedap tu...

    ReplyDelete
  9. Lizz- ramai peminat biskut kpl terbang nih ek

    ReplyDelete
  10. tapi ada antara biskut tu rasanya dah tak macam dulu..

    ReplyDelete
  11. nostalgianya biskut ni....teringin plk rasa mk mkn bila tgk post k dana ni...dlu2 berebut2 siap sorok lg xbg adik2 mintak...hehe...lawak plk bila ingat2...

    ReplyDelete
  12. Biskut kapal terbang mmg nostalgia..dlu bleh beli 20/50 sen je satu kon kertas tu..

    ReplyDelete
  13. Mmg syok kalau dpt beli biskut kilo gitu Dana....mcm bernafsukan ....hehe

    ReplyDelete
  14. JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL 7X PUTARAN BERTURUT TURUT BILA BERMINAT HUB KI JAYA DI NMR (_085-342-064-735) JIKA INGIN MENGUBAH NASIB THA,SK ROO,MX SOBAT ATAU [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...