Wednesday, March 27, 2013

WW melalak

as salam sume kwn2,

mahap... ntry lewat

udahla nyepahkan rumah, pastu kuarkan segala mcm isi dlm dompet mama nyer apa lg, kene marah la... skrg pandai dh bukak zip

13 comments:

  1. haha, kesian ayan, anak buah saya pulak sekarang asyik nak panjat tanggan, jenuh nak layan

    ReplyDelete
  2. kan dah kena,...cian aiyan...

    ReplyDelete
  3. Zulfadly- heheheh alah kejap je tuh dia melalak.... nsbla umah akak tak bertangga

    kakcik Nur- kesian lg kt mama dia

    Izan- heheheh kejap je tu pastu dia gelak2 balik

    ReplyDelete
  4. hehehe comel je muka... ala..

    ReplyDelete
  5. sian ayyan..xper2....lps sepahkn tu, kemas semula yek...baru la xkena marah...

    ReplyDelete
  6. As salam Dana,

    Alololooo aiyan! mama babab ke?Meh ikut auntie main dgn abg Iman ok! :)

    *Aliah ugaz tu mmg anak dlm pewut tu, depa ni mmg so confident & takde pantang-larang mcm kita...hehehe ;))

    ReplyDelete
  7. ololo cian la dier...kena marah yer...lain kali jangan buat lagi ek...

    ReplyDelete
  8. Kayna- dia tgh melalak ke tgh membuang mmg comei je

    Acik Erna- hehehe mama marah je tak bt apa pun

    Izzah- takde nyer dia nk kemas semula

    Eita- cian lg kt mama dia huhuhui

    ReplyDelete
  9. Marya- w`salam Marya, eh mama takde babab pun cume mama tinggi sore skit, org dh bt slh al maklum...

    ohooo mmg dia dh siap2 bg nama kt anak dlm prt ek

    Lizz- hehehe takdenyer dik oi, kejap2 tu dia bt lg n lg n lg

    ReplyDelete
  10. alalalala Aiyan cayang comey, takmo la nangis kuat-kuat...

    hehe, nampak beria je dia nangis tu...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...