Tuesday, February 5, 2013

kepala lg serabut...mohon menyepikan diri

as salam sume kwn2,

maap yek aku menyepikan diri beberapa hari, smlm aku cuti ada apppoiment genetik aiyan kg hkl pastu arini mmg sgt bz, menyetelkan folder utk  meeting esok, makanyer nk jln2 kt koran nyer umah pun tak sempat lg...

smlm plan nyer nk keje sbb ingatkan appoiment genetik tu kejap je rupe2nyer.... kul3ptg baru setel sume.... pnt sgt2, menunggu giliran bkn main lama pastu dh dpt jmpa doc, nk amik darah lak... itu yg aku amik cuti terus... kalu dipikirkan sgt aku blh jd gile..... doc nk bt ujian dna, utk cek psl kromosom dia sbb doc tak dpt nk cari sbb naper kepala aiyan lmbt membesar... huhuhuhu sgt kalut, sgt banyak persoalan yg bt aku serabut... doc suh aiyan bt ultrasound buah pinggang n bt MRI, smlm dpt tarikh utk appoiment tu sume bln 5 nnti, hrp sume nyer berjln ngn lancar
n aku sedikit serabut ngn kwn2 yg secara tibe2 sibuk nk jual ubat2 kt aku, serius aku mrh, rasa sgt serabut... aku banyak benda nk pkr kenapa nk amik kesempatan... org yg tak merasa tak kan paham... ntahla, dugaan kami....

aiyan derma 8ml smlm, nsb lah tak nngis kuat sgt... 

25 comments:

  1. Sama2 kita doakan segala yang terbaik buat Aiyan ya Dana.

    ReplyDelete
  2. Sabar ya...Mmg besar ujian yg Allah uji awak berbanding saya...Namun, pasti ada hikmahnya..Saya doakan moga urusan pemeriksaan Aiyan dipermudahkan....Saya tahu penat lelahnya menunggu di hospital...dulu saya kerja di hospital...

    ReplyDelete
  3. kesian aiyan...kesian jgk kat mama aiyan. sabar la kak eh..kekadang org niat nk tolong, tp xpk dh perasaan org lain...

    ReplyDelete
  4. Kasihan Aiyan. Akak sabar yea. semoga Aiyan cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. banyakkan bersabar dana...semua ini ujian buat hamba yang terpilih...untuk aiyan bila kita dah pergi hospital memang mereka akan buat kajian itu ini...moga dipermudahkan segalanya.....

    ReplyDelete
  6. kakcik Nur- amin2 kakcik

    DAddy Ziyyad- insyallah,hrp2 gitu lah doc,betapa bersbr nyer menunggu tp utk yg terbaik... kami redha

    Munnafendy- betul tu dik,ckp2lah dulu ada kwn yg jual mcm2 kt akak tp last2nyer brg yg dia jual tu tak sesuai pun kt aiyan, menambah masalah lain ada lah

    PMDR- thanks dik...

    ReplyDelete
  7. k Qhaifa Nur- mmg bersbr kak,cume kadang tu terkhilaf gk bile perasaan mrh dtg bertandng

    ReplyDelete
  8. alahai...sayu aku dana...in sha Allah kite doa yg terbaik key tuk aiyan.....lagi pun aiyan tu aktif so xde masalah ape tu....

    ko jgn serabut2 key....kang ko yg tak sihat....aiyan perlukan ko...

    ReplyDelete
  9. Sabarlah danah.. setiapm manusia diuji.. fifi pun pernah di uji .. semoga Allah memudahkan segala urusan Danah dan aiyam..semoga aiyan sihat selalu..

    ReplyDelete
  10. Allah... besarnya ujian Dana dan Edy. Kakak dapat merasakan Dana. Apa yg termampu teruskan berdoa moga ada yg terbaik buat Ayyan.

    Tak sampai hati bila Dana kata kena ambil darah tu..

    ReplyDelete
  11. subhanallah besar dugaan Dana, semoga Dana kuat untuk Aiyan n semoga Aiyan cpt sembuh..amin insyaallah.

    ReplyDelete
  12. dee doakan agar ayyan cepat sihat dan segala keputusan ujian positif dan memberangsangkan hendaknya..amin..

    ReplyDelete
  13. besar sungguh dugaan yang keluarga Dana tempuh yer...insya-Allah semuanya akan dipermudahkan oleh Nya...

    ReplyDelete
  14. My dearest sis Dana...

    Nak cakap banyak2 pun akak tak pandai sbb Dana yang mengalaminya. Selain dari sabar dan banyakkan berdoa, akak doakan yang terbaik untuk Aiyan.... Sabar ya sayang...

    ReplyDelete
  15. assalam dana..semoga dana tabah..acik tk tau nak kata apa..semoga aiyan juga sihat dan menceriakan hari2 dana dan suami

    ReplyDelete
  16. harap2 dana terus dapat bersabar dan tabah hadapi segalanya. berat mata memandang, berat lagi diri yang menanggung...semoga semuanya selamat

    ReplyDelete
  17. moga semuanya baik2 buat ayyan, n moga dia sihat kak, IAllah

    ReplyDelete
  18. sabar ya kakaku sayang.
    semoga aiyan baik2 saja.

    ReplyDelete
  19. Sabar la ye. Biasala mcm tu.. niat nk mmbantu tp mungkin xkena gaya dan cara. Kita doakan Aiyan sentiasa ceria ye. InsyaAllah.. Aminnn

    ReplyDelete
  20. LIeya- mekasih beb,amin2

    Fifiey- mekasih, ye setiap ujian tak sama kan, moga saya kuat

    k Zakie- insyallah kak...kalu iktkan pun dana tak sampai hati kak,tp sbb dana dh pnh tgk yg lbh trk lg, dana redha

    Erin- mekasih erin

    k Dee- insyallah, time kasih kak

    Papa Mifz- terima kasih, utk kata2 semangat

    ReplyDelete
  21. k Umi Pepari- mekasih kak yg tak terhingga, dana pinjam kekuatan n semangat akak

    Acik Erna- w`salam acik,mekasih acik

    Cheq Su- ye, hrp2nyer dana lbh kuat dr aiyan

    Zulfadly- mekasih dik...

    mamyHarraz- insyallah n tq dik

    Me Shuhada- terima kasih ye

    ReplyDelete
  22. sabarlar kak dana itu semua dugaan allah. harap kak dana kuat dan bersabar dan berdoa untuk menghadapi semua cabaran. saya sokong akak...

    ReplyDelete
  23. Allahuakhbar..pasti ader hikmah yg tersembunyi yg kiter tahu disebalik semua yg berlaku tue.

    Aperpon Dana kena tenang, ingat Allah, istifar banyak-banyak..kalau resah cecepat ambik anak peluk,gomol dan cium puas2..InsyaAllah dana akan rase tenang lepas tuh..cubalah sebab cnn selalu jerk buat macam tue..lepas tue rase tenang sangat walau tak semuanya atleast terasa tenang juga jiwa tue..

    kita doa banyak-banyak agar semua urusan aiyan dipermudahkan..kalau tak buat ujian tue semua nanti kite tak tahu plak aper yg tak kena dengan aiyan dan sekurangnyer kiter tak menyesal di kemudian hari..

    bertabahlah,kuatlah demi anak tersayang..cnn hantar doa buat aiyan dari jauh..Aiyan anak yang hebat, anak yang kuat dan pasti akan baik-baik saje nanti..

    ReplyDelete
  24. besar dugaan utk aka dan suami yer...sesungguhnya akak dan suami insan terpilih..moga tabah utk semua ni..wani doakan semuanya dipermudahkan yer kak In Shaa Allah

    ReplyDelete
  25. sabar ye dana.. berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul.. sy doakan dana sekeluarga tabah hadapi segala ujian n semoga aiyan sihat selalu.. amin..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...