Tuesday, February 14, 2012

mkn mkn mkn

as salam sume kwn2,

oh bz bz... banyak bebeno fail kerja atas meja nih... sekali dtg sampai tak nmpak meja dh... huhui
esok luse bos aku ada symposium kt klcc wah best2... nk jln2 tp takde geng lak...
cite nih ujung minggu aritu... adik aku mak tek yg tgh praktikal kt utm jln semarak tu dpt elaun dia...
dia jnji nk banjer kami...

dulu2, masa aku praktikal kt utm takde pun elaun2 nih...skrg nih ada lak untung budak2 nih... rm250 sebulah tp kire lumayan lah... dhla pg balik keje ngn aku, duk umah aku... byr utk mkn je... mmg berbaloi2

ini lah dia mkn2 nyer

sate beli kt gombak... sedap bebeno kata adik aku

jumaat mlm tuh dh berdinner kn kfc dh... huhui..


p/s: pn emy dh msk ward mlm td, pg td kata dh ada bukaan 3-4cm tp sampai skrg senyap lg... huhuhi semoga kwn aku tuh selamat lah melahirkan

10 comments:

  1. WAHHHHHHHHHHHHHH..sdpnye kak satey tuh...dah lame x pekene satey..nnt jumaat kitorg budak ofis nak pekene satey minang..insyaAllah..hhhehee

    ReplyDelete
  2. Itulah Dana anak saudara kakak lagi masih belajar di UKM ambil diagnostic imaging and radiatheraphy satu sem dapat RM 5K... beli buku dah tak payah susahkan org tua macam kakak dulu sindiri kena fikir cari duit siap buat cerpenlah, buat sajaklah hantar publisher...

    Tapi untunglah Dana dapat makan satey foc:)

    ReplyDelete
  3. intan- heheheh wah satay minang tuh... mkn ramai2 msti best tuh

    k zakie- zmn skrg dh tak sesusah dulu,banyak di taja di beri biasiswa...
    ehhehe itulah kak... untung2 dpt kfc ngn sate pree

    ReplyDelete
  4. Salam Norhidana,

    Teliurnya kak Ros.....

    ReplyDelete
  5. untungnya kamu dik...

    lama tak makan sate..
    aduhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. bestlah ada org belanja..eh smlm pun anak buah saya belanja sate..hehehe..dee dulu praktikal tahun 90-an..ada dpt elaun sis..tapi dulu dee study ITM lah..kalau U lain tak surelah ada ke tak..hehehe..

    ReplyDelete
  7. pena rozie- huhui sdp mmg sedap kak lg2 bile dpt mkn free hehehe

    k ros- hehehe apa lg kak pasni cari sate

    ReplyDelete
  8. k ayu- hehehh sesekali kak...

    k dee- mmg best kalu di belanja ni kak, mkn sedap tak yh kuar duit heheeh...
    dulu dana pun study kt uitm gk kak tp tak dpt elaun pun...maksud dana adik ni study kt uitm tp praktikal kt utm, utm yg bg dia elaun... itu yg best

    ReplyDelete
  9. Terliur akak tgk satay tu...alahai~

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...