Thursday, July 11, 2024

PHOTO DIARY #22/2024

 Assalamualaikum semua,

Jom kita layan cerita bergambar jom.

atoknya buat kerja dia pun sama sibuk




menu sarapan dan lunch hari ini sama je

ratah gulai rebung dan sotong sambal


menayang baju baru lagi

Kisah semalam...ngantuk gila

kelakar betul muka budak kecik tu

Tempe goreng dengan sambal kicap


rangka goreng sendiri


pertama kali nampak air kotak asam boi

pedajal majikan

nasi lemak pandan

14 comments:

  1. Ehh si buku sama menyibuk pulak tapi comel je kat situ.
    Tempe Goreng dgn kicap tu sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kak masalahnya takut terpijak kaki dia je...

      Delete
  2. Kucing ni dia suka tengok tuan dia buat apa macam seronok sangat kadang2.

    ReplyDelete
  3. dalam banyak2 gambar air kotak asam boi tu memikat hati kak ana huhu :)

    ReplyDelete
  4. Skrool2 cari gambar aiyan takde pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe dah lama wak tak komen camni ehheheh

      Delete
  5. Apakah Anda sedang mengalami kesulitan keuangan? Maka artikel ini cocok untuk Anda. Pinjaman saya disetujui oleh Bapak Pedro, yang merupakan tawaran pinjaman dari perusahaan pinjamannya ketika bank menolak pengajuan pinjaman saya karena kredit saya buruk, tetapi Pedro dan perusahaan pinjamannya memberi saya pinjaman sebesar 7 juta DOLAR AS dengan suku bunga 3%. Saya sangat berterima kasih dan ingin berbagi semua ini dengan Anda yang sedang mencari jenis pinjaman apa pun. Hubungi kantor pinjaman Pedro langsung melalui alamat email: pedroloanss@gmail.com atau whatsapp dia di: +393510140339.

    ReplyDelete
  6. rangka goreng sendiri!!! uisshh!! tejut hakak!! hahaaaa...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...