Tuesday, January 16, 2024

KALENDAR JUPEM 2024

 Assalamualaikum semua,

Rasanya sebelum-sebelum ini tak pernah JUPEM buat kalendar sendiri, kalau Kooperasi tu ada lah. Tapi tahun ini eh ada lah kalendar dari JUPEM. Aku ni dah banyak kalendar 2024 tapi sebab bila tengok gambar nya lawa aku pun ambil lah. 

Tengok yang ini pun aku dah tersuka

ada gambar JUPEM setiap negeri

ada jugak gambar budak opis aku masa buat kerja kat sempadan

peta dan buku atlas 

projek pejabat aku jugak, tanda aras dan pasang surut air laut


aplikasi di bangun pejabat aku jugak, mykiblat untuk cari arah kiblat

korang tahu ke almanak tu apa?

13 comments:

  1. Saya dapat beberapa kalendar juga : dari Allianz - sebab beli travel insuran. Satu lagi dari penjual buku dan dua lagi tak ingat dari mana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dana ada dapat banyak tahun ni kak tapi kalendar kuda jadi pilihan hati hehehe

      Delete
  2. tahun ni tak dapat kalendar kuda..kalendar kuda tu best tengok sebab ada tunjuk cuti sekolah

    ReplyDelete
  3. Almanak..ada baca dalam blog kakmim haritu

    ReplyDelete
  4. Baguslah JUPEM buat kalendar.

    ReplyDelete
  5. ada baca juga Almanak di blog kakmim.. saya dpt kalendar kuda je.. puas jugak la kalendar kuda tu senang sikit hehe

    ReplyDelete
  6. Akak banyak dapat tapi bagi kat orang..kat meja sendiri guna 1 je..prefer kalendar kuda tapi x dapat

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...