Tuesday, December 26, 2023

BERTUGAS DI HARI GRADUASI TASKA

 Assalamualaikum semua,

Maafla bila hari cuti memang terlupa nak buat entri, minggu lepas pun ke laut dalam blog aku ni. maafkan lah diri ku ya. Ini cerita jumaat lepas, aku di minta bertugas jadi urusetia hari graduasi taska. Ketua minta kami pakai baju tema ungu, lepas tu dapat tudung ungu yang sama untuk semua urusetia. Jom la tengok gambar kami-kami ya.

sesi dialog dengan ibu bapa

ini kapla geng urusetia heehhe

bergambar dengan bunga manggar

geng urusetia buat tugasan sama, dia ni askar selalu berbaju celoreng, hari kejadian je berbaju kurung

boss aku dan isterinya pun di jemput turut serta

geng urusetia jugak

semua geng urusetia, pantang di ajak bergambar


dengan geng kedai


10 comments:

  1. cantiknya kaler belon tu.. semua kaler pastel

    ReplyDelete
  2. Perempuan semuanya untuk geng urusetia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab taska di urus oleh puspanita, PUSPANITA = Persatuan Suri dan Anggota Wanita Perkhidmatan Awam Malaysia

      Delete
  3. Foto-fotonya cantik dengan berseragam dengan warna yang sama, Mbak.
    Saya awalnya bingung dengan istilah "urusetia", setelah dengan google translate ternyata disini istilahnya "sekretariat".

    Sukses dengan tugasnya.

    Salam,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam, ye betul tu urusetia boleh juga di sebut sekretariat... terima kasih sudi jenguk di blog saya

      Delete
  4. seronoknya bila ada even2 mcm ni..dgn syarat, sama2 wat keja...sama2 posing2..kannn..

    ReplyDelete
  5. Lawanya tema purple.. Lembut je bila dipandang..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...