Thursday, May 19, 2022

SELAMAT HARI RAYA SEMUA

 Assalamualaikum semua,

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin, mohon maaf andai ada gurauan aku yg pernah mengguris hati kalian sepanjang kita berkawan di sini.

Maaf aku hilang agak lama, itu nanti aku ceritakan bila aku dah bersedia. Mungkin ada beberapa rakan yang dah tahu kisah aku. 

Raya kan, kene kongsikan gambar raya... rindu nak menulis dan ber BW di blog kawan-kawan.

Dia dah nak sama tinggi dengan mama

Besar pun dah lebih kurang papa

Gambar ber3 yang paling cun

Ambil gambar depan rumah

17 comments:

  1. Selamat kembali Dana. Gembira ada pos cerita baru.

    ReplyDelete
  2. Kalau tak terbaca post fb Dana semalam, akak pun tak tau cerita Dana. Patutlah lama tak blogging, ingat kot sibuk puasa, raya.

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri dana n fmili jaga diri mkn ubat banyakkan rehat moga sihat tiasa

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya utk dana sefamily..smoga dana cpt baik sepenuhnya

    ReplyDelete
  5. saya selama ni silent reader je., tertanya-tanya kenapa dana dah lama tak update blog. lega hati tengok update hari ni. alhamdulillah dana dan keluarga sihat. selamat hari raya.

    ReplyDelete
  6. W'salam Dana,
    Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan..

    ReplyDelete
  7. Salam aidilfitri! Nanti ceritalah ya!

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya Dana...akak doakan dana semakin pulih dan sihat seperti sediakala...

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Dana..semoga Dana terus diberikan kesihatan yang baik hendaknya

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya
    Maaf zahir dan batin
    Semoga dianugerahi keafiatan yang berpanjangan

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya akak dan family! moga terus sihat seperti sebelumnya! ameen

    ReplyDelete
  12. Selamat hari raya Dana sekeluarga. Jom BW. Syu pun dah lama x buat.

    ReplyDelete
  13. Selamat hari raya di penghujung Syawal buat Dana sekeluarga. Moga terus sihat ye Dana.

    ReplyDelete
  14. Walaupun dah nak tamat Syawal, tetap nak ucap dekat Dana dan keluarga Selamat Hari Raya..

    ReplyDelete
  15. tak lama dah tu nak sama tinggi dengan papa dia. Selamat Hari Raya Kak Dana sekeluarga :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...