Tuesday, September 12, 2017

menu bahaya


as salam semua kwn2,

salam selasa kwn2, kepala sakit masuk angin agaknya sbb mlm td aku tak mkn nasi... tulah sapa suruh kan dh tau prt tu dh tua tp ngada2 tak mkn lak.

Menu jumaat lps, lauk simple2 je tp sbb ada budu + durian jd bahaya, sbb sedar2 boleh bertambah 2-3 kali


mmg layan... menu bahaya ni

17 comments:

  1. aduhai..memang bahaya la budu ngan durian tu....

    ReplyDelete
  2. Menu ringkas yang buat makan tak sedar bertambah-tambah... :)

    ReplyDelete
  3. Amanda Suria- betul tuh, bahaya betul

    k Norey- hehhehe klu mkn lg merecik plh2

    en WP- betul2 bahaya... mil lalu pun tak pasan

    Kakcik Nur- betul tu kakcik sbb tu bahaya

    ReplyDelete
  4. hahhaha, memang bahaya sungguh ni...bertambah2 Nasik la kalau ada 'benda' ni hahha

    ReplyDelete
  5. memang bahaya tu Dana, tak sedar makan bertambah-tambah :)

    ReplyDelete
  6. Fuhhh ni bertambah makan nasi. Hahah!

    ReplyDelete
  7. Adoi..,bahaya2 ni mesti melepaskn geram, pasai x mkn nsi

    ReplyDelete
  8. samalah saya pun, budu memang bahaya betul

    ReplyDelete
  9. memang bahaya menu tu, tak boleh dekat kalau dekat habislah seperiuk nasi akak hahaha

    ReplyDelete
  10. Bahaya sangat ni. Mengancam nafsu selera makan yang ada. Boleh tambah nasi bersenduk-senduk. HAHAH!

    ReplyDelete
  11. hehehehe... memang sangat merbahaya...

    ReplyDelete
  12. uih memang menu bahaya ni. silap2 esok lusa mintak lagi. hihihi

    ReplyDelete
  13. Wah....kalah tempoyak ni. Durian fresh dgn budu! Lepas makan terus hanyut ko laki bini Dana haha...

    Kat dlm esbok ada budu anak sedara bagi. Makan tu makan cuma takut nak makan sebab masin...kang naik pulak darah ai

    ReplyDelete
  14. Hahaha...menu bahaya tu...memang hancus la diet...haha

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...