Wednesday, September 27, 2017

kacang rebus


as salam semua kwn2,

Sila jgn kecam beberapa ntry aku yg agak lambat kuar n agak hambar isinya.

Tuan blog ni pun masih ada masalah kesihatan skit, jadinya ntry pun lbh kurang sama la mcm tuan nya lah.
Korang suka kacang rebus? korang suke kacang rebus yg mcmne? Biasa kalau beli kacang rebus dia mskkn dlm bekas surat khabar kan... kacang tanah ek bukan kacang kuda tau.

Ada 1 abg kt psr mlm taman melawati, dia jual kt motor je.... setiap selasa atau khamis dia ada, dia punya kacang rebus mmg spesel, bukan warna kuning mcm biasa2 org jual tp lain skit.

kacang rebus dia mmg fresh, lembut manis... hmmmm mmg kalau edy beli 1/2kilo aku sorang blh abiskan hehehehe...

jenis mcm kacang tu masih muda lg... mmg layan

14 comments:

  1. Ooo...klu.g tgnu.sggah la..pasir puteh merchang tganu..rmai yg jual..jgung rebus jge..sedap freshπŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  2. Nampak Sedap kacang rebus tu... jauhlah pulak akak nak gi membelinya.

    ReplyDelete
  3. time tengok tv ler paling win makan kacang rebus ni..

    ReplyDelete
  4. sedapnya kacang rebus. teringat dulu selalu pekena

    ReplyDelete
  5. Lama sangat tak makan kacang rebus. Sebab hakak tak delah suka sangat Dana tu yg tak beli kot. Suka tak suka kalau ada depan mata makan jugaklah haha....
    Selalu tgk kacang rebus kat RnR je. Tempat lain jarang jumpalah...

    ReplyDelete
  6. AKAK SUKA KACANG REBUS TAPI LAMA DAH TAK MAKAN RASANYA.

    DANA TAK SIHAT YE, MOGA CEPAT SEMBUH

    ReplyDelete
  7. Kadang2 ada juga tanam pokok kacang tanah ni.
    Rebus fresh2, memang meletop

    ReplyDelete
  8. lama aku tak makan kacang rebus mcm ni...susah nak jumpa org jual kat tempat aku ni dana...huhu...

    ReplyDelete
  9. lama dah xmakan..

    Semoga cepat sembuh dana..
    patut la sunyi je..

    ReplyDelete
  10. Adoiii.. sedapnya.. dah la lama tak makan ni...

    ReplyDelete
  11. Lamaanyaa tak makan kacang rebus mcm niπŸ˜‚

    ReplyDelete
  12. Siqah tak mkan kacang rebus. Hihi.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...