Wednesday, September 2, 2015

WW pulut ngn kelapa parut

as salam sume kwn2,


selamat hari rabu... heheh sebenornya nk tertukar hari selasa td... almaklum mula keje selasa kan

aku kalu teringin nk mkn mmg suke msk sendiri

MIL suke bt sapan gini klu kt kg...

bwk bekal ke opis blh mkn ramai2... tp jgn tanya ikan kering sbb mmg tarak


p/s: tak sabo nyer nk balik kg johor raya haji nnti hehehhe

18 comments:

  1. Pulut makan dgn serunding pun sedap Dana.

    ReplyDelete
  2. k Zakie- serunding sudah tarak kak... ngn kelapa parut nih syok jgk kak dpt lak masin2 skit kelapanyer

    ReplyDelete
  3. Betul la..tak lama lg raya haji..pejam celik dah raya :)

    ReplyDelete
  4. sedapnya..saya ni penggemar pulut...

    ReplyDelete
  5. Teringin pulak akak nak membuatnya dana..
    Dah lah tengah puasa ganti ni..
    Banyak akak tinggal tahun ni, kena awal dan akhir ramadhan huhuhu..

    ReplyDelete
  6. Akak pulak teringin nak makan dengan ubi kayu.. ntah bila baru dapat agaknya.

    ReplyDelete
  7. sedap tu pulut dengan kelapa parut

    ReplyDelete
  8. sedap tu pulut dengan kelapa parut

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Beat- sempoi tp leceh jgk nk bt hehe

    Bbwana- itulah lg 3minggu lbh kn

    Lea- hehehe sapa tak gemor pulut rugi

    k Nurhayati- apa lg kak, utk berbuka ptg nih hehehhe

    ReplyDelete
  11. k Aizamia- sedapnyer kak... dana aritu pun baru lyn ubi rebus jgk

    Aryan-sdp tuh, klu mkn rmai2 ngn kwn lg syok

    ReplyDelete
  12. Dulu ms kecik kecik sll jugak mkn. Tp anak anak akk x pandai mkn camni. Depa tau mkn pulut dengan rendang ja

    ReplyDelete
  13. fuhh sedap dana pulut....aku ni suke makan pulut...tapi tak penah masak sendiri sbb tak reti...sedangkan dah beriya simpan resepi masak pulut kononnyer...tapi tak buat2 pun....

    same laa kite dana...raya haji balik johor...yahuuu!!

    ReplyDelete
  14. xde ikan pun dah berselera dana....tunggu balik kerteh baru dapat merasa air tangan mak mertua..kalu kat kl..buat sendiri je la dana...tapi kira pandai la...akak masak pulut pun xreti sangat..makan je pandai..hahahhaa

    ReplyDelete
  15. ibu Lala- hehehe takpe kak bt lauk 2 jns, akak mkn ngn kelapa anak2 ngn rendang

    Lieya- hehehe aku dulu2 pun tk reti tp pas belajar kukus plt ngn mil aku... aku suke kukus kalu tanak tak reti nk adjust air

    k Norey- heheheh senang je kak kalu kukus... cube lah compem akak akan teror

    ReplyDelete
  16. Sedap mmg sedap ni pulut nyior ..hihi baru je kelmarin saly makan ni .mkn skli dengan ikan panggang.

    ReplyDelete
  17. Dana....ingat tak sabo nak balik kg Ganu hihi.....
    Yelah dah tentu kawen ngan org Pantai Timur, pulut jugak yg diinginkannya ye Dana... Sedap ke kalau tak de ikan masin Dana

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...