Wednesday, September 9, 2015

WW perfum Che Ta

as salam sume kwn2,

Selalu dok tgk kt ig je, tgk kt soratkabo je... best sgt ke sampai Che Ta untung juta2...
Bila dh beli, hmmmm sedap baunya walaupun tak setaraf jenama yg ratus2 tuh tp halal sbb takde alkohol tau...
Murah lak tu botol kecik nih rm30 je

ini lah dia... pefum Che Ta tuh... hehehhe




p/s: apa lah nk jd ngn senario bola sepak kt negara kita.... huru hara

15 comments:

  1. tulah. semua org ckp wangi. nak try jugaklah

    ReplyDelete
  2. Tak pernah cuba lagi.. akan datang.. eeemm.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  3. ramai cakap best...wangi...nak try jgak nanti

    ReplyDelete
  4. Lea- cuba jgn tak cube lea

    Cheqda- sdp kan bau dia kak... tahan jgk lah smpi ptg

    BABY- minat jgk che ta, pefum dia saja try, sdp jgk bau nyer

    PMDR- heheehhe

    Ohpanduan- aah, suke akak...

    Jobdirumah- kalu dpt free mmg lg seronok

    k Aizamia- cuba lah kak, tp katanyer ssh jgk nk dpt nih...

    k Siti Rohaida- try jgn tak try, mmg tak nyesal

    ReplyDelete
  5. itu lah pasal...selalu dengar org cakap sedap bau dia... sedap eh?? boleh lah try pasni...lagipun alcohol free kan ..

    ReplyDelete
  6. nak try jugakk.. memang murah kan..

    ReplyDelete
  7. Rata2 orang dok cerita minyak wangi Che Ta ni...macam nak kena beli satu jerk.

    ReplyDelete
  8. Kat mana ada jual. Nak beli jugak. Tak tau pun che ta buat myk wangi.

    ReplyDelete
  9. wangi ke baunya...teringin nak cuba..

    ReplyDelete
  10. Wahhhh....untung dah Che Ta 2 henggit sebab ko beli Dana hihi

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...