Thursday, July 9, 2015

otomen baru lagi

as salam sume kwn2,

maaf sekali lagi mmg takde PD utk minggu ni n jgk sampai raya nnti yek kwn2 hehehhe... mood mengambil gambar mmg kelaut yek.  Juada berbuka n bersahur mmg takde dlm simpanan... kui3

ni cite pg td, smlm belikan si bujang nih otomen sekor, seronok lah dia bt main dr ptg sampai ke mlm... sampai tido pun bwk bersama2.... pg td masa papa nk dukung utk trn ke kete dia nk bwk sekali otomen nih.... aduhla

Sampai paking opis mama nk dukung dia lak naik opis utk mandi n siap2, nk tinggal otomen kt kete tp takmo, nk bwk sekali... aduh lah..
ngn dukung dia, ngn bwk beg2 ni tambah lak otomen beso sekor mmg mencabar...
pastu sampai bilik mama kite nk bwk pi mndi, dia nk bwk otomen sekali bile suh tinggal je otomen tu... mandi dlm keadaan sedih n hiba sambil menanggis2 sbb otomen nye tak mandi.

Lps dh bg tgk otomen kt u tube, nk trn ke taska menangis2 tanya papa sebenarnya nk menzahirkan rasa tak puas hati sbb otomen tak mandi sekali... bertuah2

muke marah kt mama sbb tak bwk otomen pi mandi... kui3

p/s: tak sabar nyer nk balik kg.... ya Allah moga dipermudahkan semuanya

15 comments:

  1. Assalamualaikum,
    huhuhuhu anak buah ambo minggu lepas pun kena angkut masuk kereta sebab lari dari atomen

    sebelum tu dah dapat atomen besau gabak gitu, dalam masa tak sampai 1 hari jahanam alahaiiii

    ReplyDelete
  2. otomen dan aiyan tak dapat dipisahkan...hehehhee...

    ReplyDelete
  3. Nak tergelak auntie baca citer ayen ni. Otomen pun kena mandi ke. Nasib anak anak auntie takde yg bg mandi otomen. Kalau tidak banjir rumah.

    Ayen ayen.

    ReplyDelete
  4. kikiki tak memasal ko ade anak angkat otomen dana....dah le size besar hah....adoiii aiyan ni lawak laaa...kelako pun ade....siap sedih tu tak dpt mandi sekali ....abis kalo kat umah mmg mandi sekali laa yeak dana heheheeheh....

    aku punye fasa dayyan bawak otomen gi mandi dah abis dah.....kalo tak bersepah otomen dlm bathup oiiii...

    ye beb, aku pun tak sabar nak balik kg nie....

    ReplyDelete
  5. Anyss- w`salam dik... heheh dia syg otomen2 dia walaupun main ganas, tp mana yg dh takde kaki ke apa dia ttp bt main jgk

    Kakcik Nur- itulah kakcik oi, over tau

    k Norey- heheheh gitu lah kisahnya kak

    Nor nasliana- itu betul, dulu kata anak org skrg aiyan sama je heheh

    Ibu Lala- itulah kak, selalu bwk jgk mandi tp otomen yg kecik tgn je

    Lieya- itulah kan, nsb lah ringan je... klu kt umah takdelah dia kisah otomen mandi ke idak tp kalu nk gi taska tu ngengada skit

    ReplyDelete
  6. adoi...siap nak bawak mandi si otomen...
    kelakar la aiyan ni...haha...

    ReplyDelete
  7. k Wahida- dia mmg hover kak... bt masa skrg itu lah otomen kesayangan dia tuh

    ReplyDelete
  8. Dah tentu benda baru beli Dana mestilah sayang. Belum puas main. Kita dulu masa jadi budak pun sama. Kesiaaannn dia..

    ReplyDelete
  9. k Zakie- ehehheeh itulah kak, tp nsb arini tak mintak otomen nyer tmn pi taska

    BABY- heheh blh geng ek... pastu menurun kt khairy lak

    ReplyDelete
  10. hahaha comel je sedih sebab otomen tak mandi

    ReplyDelete
  11. tak dapat mandi dapat lap pun jadilah ye otomen..

    ReplyDelete
  12. Otomen biru ek....
    Yg mama belikan otomen lagi buat apa? Kan dah banyak.....

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...