Monday, July 27, 2015

Aidilfitri 2015 Johor ep1

as salam sume kwn2,

sebelum tuh, Selamat hari raya aidilfitri ye kwn2.... 

2minggu blog nih cuti seperti tuan nyer yg balik kg nih, almaklum kt kg johor ngn kerteh line tenet adalah E.... mmg lemau sesangant yek... jgn lah mimpi nk bt ntry, nk upload gambo raya pun kene jln2 depan umah sikit hehehe

sbb gambar raya banyak, jd boleh la buat jd banyak entry n banyak la sikit citenyer kui3... almaklum time pose lemau sesangat gambar nyer kan.  Hrp korang tak bosan lah ke muntah ijo nengok gambar raya kami nih yek... 

Raya tahun nih giliran raya kt Johor dulu, pastu raya ke3 balik kerteh... 
sebenornya aku nk up gambo bt dodol tp dh terup gambar raya lak dulu... kire aci lah kan

Pas balik raya apa lg, bermaafan2 sesama keluarga pastu amik gambo lah... udah semua gile posing

kami ber3... bile lah nk ber4 kan

nk bt peace tp tak jd2 heheheh

makngah belah kiri makyan belah kanan... 



3 anak dara abah yg masih single n available lg


maktek anak no3 yek... tgk lah dua adik2 dia... tinggi mcm galah

bdk yg paling kaya time2 raya ptama... dpt banyak duit raya

nk slm atuk nya amik duit raya nih... 

ni lah penyeri raya kt umah, almaklum dia je bdk paling kecik paling kecoh bt salah apa pun mak abah aku suke je
saat paling syahdu nih.... moga mak abah kekal bahagia hingga ke syurga
kami adik bdik suke tgk mak abah berdua2an gini


ssh ooo nk suh bdk nih ddk diam

org panggil nk salam2 di bantainyer mkn sekut raya... sabo jelah



see... sempat lg mkn sampai penuh2 mulut



kami... 5 beradik (sila jgn tanya naper aku paling comei)

adegan yg syahdu... makcik aku nih baru beberapa bulan kehilangan suami... sian sgt

paling syahdu tgk gambar abah ngn adiknya berpeluk sambil nngis... sbb lps kematian suaminya, abahla yg tlg tgkkn keluarga mereka, lgpun umah makcik aku nih sebelah je umah mak abah kt kg


p/s: bile dh naik keje nih, mmg bahaya.... sbb tkt terlebih mkn... huhu

15 comments:

  1. Selamat hari raya dan maaf zahir batin Kak..salam 0-0..

    ReplyDelete
  2. Cantik kaler tema baju raya tu..:)

    ReplyDelete
  3. Bbwana- mekasih dik, selamat hari raya jgk

    Mshazadoes- sama2 kite dik

    ReplyDelete
  4. gambar yang last tu.. sobsobsob..
    Bertabahlah buat beliau dan keluarga..
    Syukur ada saudara yang tinggal berdekatan..
    Selamat Hari Raya buat Dana dan keluarga..

    ReplyDelete
  5. Salam raya Dana..ampun dan maaf dari nekcik...suka tengok gsmbar gambar raya Dana...
    Bila nak beraya rumah nekcik....

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya dana...sedih mengenangkan mereka yg dah pergi kan..

    ReplyDelete
  7. Salam aidilfitri kak dana skeluarga.. maaf dpinta andai ada slh silap tutur bicara,tsalah komen ke..hii..
    Comel warna tema.. meriah je family.. part akhir tu sedih tengok...

    ReplyDelete
  8. k Aizamia- sedih kak, tiap kali balik kg msti wajib belikan ole2 utk mereka hulur duit skit bt belanja diaorg

    Nekcik- kalu dijemput teringin sgt nk dtg lah nekcik, merasa dtg umah yg best

    Inani- selamat hari raya jgk

    Cheqda- aah kak, sedih... thn ni n tahun lps banyak betul berita sedih kematian saudara mara kami

    ReplyDelete
  9. Saly- konon2 color tgh inn kan mint, sana sini org nk mint itu yg konon2 sedondon mint bersama

    ReplyDelete
  10. Cantik warna baju dana...seronoknya melihat pic dana sekeluarga semua...

    Alhamdulillah abah dana dekat..boleh bantu dan jengukkan makcik dana ..Al Fatihah . semoga arwah suami makcik dana ditempatkan disisi orang beriman..syahdu dan sayu tgk pic tu..

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya aidilfitri dana ....

    seronok kan bila dpt raya kat kg sendiri ...hik hik hik
    tp bila turn umah mertua pun seronok garkk....ha ha ha

    kemain ayyan ..mentang2 dia sorang lagi..mmg jadi anak emas ler kan....

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...
    1 syawal slamat diraikan..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...