Tuesday, April 8, 2014

part of my job

as salam sume kwn2,

saja je nk menunjuk keje aku kt korang, PA kt jabatan ukur nih msti biasa bt keje cam aku kot, kalu selalu PA2 nih uruskan surat2, memo minit mesyurat n lain2 tp aku kene sekali fhm n belajar skit2 psl fail keje nih... 





sekali dtg.... bertimbun, semua sekali ada hampir 150 fail

tgk berderet2....ni sebahagian jelah yg diterima

p/s: kenapa skrg nih aku mls sgt yek, nk mulakan jahitan manik 1 baju tuh pun tak mula2... sampai tuan nyer dh tanya

p/s/s: arini genap 7thn aku keje gomen... anniversry keje sama ngn kwn2 lain spt Zana Nordin ngn Lieya Latif... 8 april 2007- 8 april 2014

12 comments:

  1. sebenarnya tugas sebagai PA bukanlah semudah yang disangka....A -Z PA lah kena tahu semua info....mmg tabik la sapa yg jadi PA...

    ReplyDelete
  2. k Norey- betul2... tp ada benda jgk yg dana mls nk amik tau, kalu semua kite tau kang sume nk suruh kite bt hehehe

    ReplyDelete
  3. dana baru 7 thun ye..acik dah nak pencen..dah 34 tahun

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah menggalas tugas bertahun-tahun ye Dana.

    Lebih kurang macam kakak ni secretary pun kena ambil tahu semua fail dlm sykt. Apa lagi kalau boss memanjang tak ada di sykt.

    ReplyDelete
  5. FAIL dan PA x kan terpisah...
    he he he
    aku pun jaga fail gark beb..hu hu hu hu....tp fail2 sulit ler....

    happy anniversary utk kita dana

    ReplyDelete
  6. tudiaaaaaa... kemain menimbun hah!
    mau pitam kalo zura yang dapat. hehehe

    keje skali ngan Lieya latif yer.. hehehe.. bertuah dapat keje gomen~ zura dulu kan.. semangat gak nak apply keje gomen.. tapi skrg dh pudar dah.. malas dah. keje jer lah kat kampeni swasta neh.. boleh gadoh2 ngan bos.. muahahaha.

    ReplyDelete
  7. Acik Erna- dana baru 7thn keje gomen nih acik,dulu penah keje bdn berkanun 3thn... umur kerja acik lagi tua dr umur dana

    k Zakie- alhamdulillah kak... bos takde syok skit kak dr bos ada je, tp ada ke takde sama je kot

    Zana- betul3... fail sulit pun mmg ada jaga fail2 kerja peta pun aku kene jaga gk nih

    Nafira- hahahha pitam tak pitam kene siapkan gk, akak tak keje sekali ngn lieya tp kursus msk gomen sama2...

    ReplyDelete
  8. Kerja dana selagi boleh kerja..hihihi

    ReplyDelete
  9. Banyak kerja bila datang banyak-banyak macam ni nak buat.

    ReplyDelete
  10. betul tu dana...lain PA lain kejenye...bergantung pada jabatan mane yg kene kerja kan...mcm aku ni urus projek....dah satu hal kene ingat2 hospital2, klinik2 semua tu....

    ape2 pun, aku suke jadi PA...sebab ade minggu seketeri hahaahaha...aku pergi minggu depan.... dpt jumpe paknil gituuu....auwww!

    ReplyDelete
  11. fail tggi menggunung.. saboo jela.. heheh

    ReplyDelete
  12. Oklah gak tu Dana mcm si Lieya kata dpt luncheon dgn Pak Nil...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...