Monday, March 10, 2014

doa utk MH370

as salam sume kwn2,

arini bukan monday blues tp rasa hari yg tak ceria, ujung minggu pun rasa sedih pilu je mengenangkan kes kehilangan MH370 tuh, dok melekap dpn tv nk tau apa perkembangan..... kalu tak tv3 tgk kt awani.... mcm2 spekulasi ada, tp ttp tunggu apa yg pihak berkuasa kuarkn kenyataan kt tv or radio...

mari lah kwn2 kite sama2 doakan moga pencarian MH370 ni berjln ngn lancar n moga dpt dijumpai  dgn selamat, selagi tuh kesian pd keluarga mangsa, kesian pd semua yg bersedih termasuk aku sekali.... ya Allah permudahkanlah usaha kami menyelamat dan mencari hamba2mu yg dilanda kesusahan dalam MH370, Kau kasihani dan bantulah kami, amin....



p/s: tak suka baca kt fb mcm2 pos yg mencaci, memburuk2 kan, menyalah2kn sana sini, kenapa menambah pedih di hati keluarga mangsa juga hati rakyat malaysia... lebih baik diam dr kita menulis yg menyakitkan hati

13 comments:

  1. moga allah permudahkan urusan search & rescue MH 370

    ReplyDelete
  2. Harap-harap dapat dijumpai dengan selamat.

    ReplyDelete
  3. Cheq da berdebar2 nk tahu selanjutnya kehilangan mh370 ni..harap semua masih selamat

    ReplyDelete
  4. Lets pray for MH370...anyway Assalamualaikum, sy blogwalking kt sini. Jemput dtg ke blog sy http://ibu2ahmad.blogspot.com. sy follow sini n kalau sudi follow la sy blk yer...

    ReplyDelete
  5. miracles do happen...sy berdoa agar semuanya dipermudahkan..harap dpt bertemu semula MH370..

    ReplyDelete
  6. Daddy Ziyyad- amin2 sama kite berdoa

    PMDR- betul tuh dik

    Cheqda- aah betul tuh kan, skrg ni bkn malaysia tp 1 dunia tertanya2

    Rose-w`salam... tq singgah nnti singgah semula ke sana

    k Dee- amin2 sama lah kite kak

    ReplyDelete
  7. in sya Allah dana, moga2 mh370 kembali ke pangkuan kite dlm keadaan selamat dan semua warga kapal sihat2...amin...

    ReplyDelete
  8. Lieya- itulah harap n doa2 nyer yek beb

    ReplyDelete
  9. semogah dimudahkan untuk menjumpai pesawat mh370...sama2 la kite berdoa...sedih sangat...hari ni dah masuk hari keempat dah...

    ReplyDelete
  10. Semoga dipermudahkn segalanya

    ReplyDelete
  11. moga segala urusan mencari pesawat mh370 dipermudahkan

    ReplyDelete
  12. Ssh hati kan selagi x jumpa. Mudah mudahan ada kabar gembira

    ReplyDelete
  13. Semoga MH370 akan kembali dengan selamatnya...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...