Tuesday, October 16, 2012

senyum, sengih n ketawa lebar2

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa... minggu dpn dh raya haji kan, tak sbr nyer nk balik kg Johor... edy kata nk balik hari kamis 25hb sampai isnin 29hb... bestnyer, nampaknyer kene plan nk bt mcm2 baru lah tak bosan kan...

nk tunjuk kt korang bdk bernama Rayyan Izzan yg skrg nih asik senyum ketawa besar je... pantang nampak org amik gambar dia msti sengih n ketawa besar... tau lah nk tayang gg 3btg dia tuh, lg sebatang malu2 lg nk munculkan diri... pastu kalu kami gelakkan dia duk sengih ketawa semacam, dia pun gelak2... sedangkan tak tau kite gelakkan dia hehehe... comel sgt, mcm nk cium laju2 100x... dhla skrg nih tdo lwt je sampai kul11 lbh, selalunyer duk tunggu papa balik keje baru nk tido, almaklum skrg papa asik balik lwt je

sengih skit... tak berapa sedia ehhehe

see... comel tak? rsa nk geget dia 100x.... tayang gg

dhla rambut  serabut... gelak msti sampai tak nampak mata

tak sbr nk tunggu gg lain tumbuh

p/s: hrp kwn2 takde yg muak @muntah ijo asik nengok gambar aiyan nih... heheheh

31 comments:

  1. Senyuman dan gelak tawanya mengundang kebahagiaan ibubapanya. :)

    ReplyDelete
  2. comel! tiap2 hari bila tengok dia nieh...makin lama makin cheeky:)

    ReplyDelete
  3. kakcik Nur- betul tu kakcik, hilang segala masalah...

    Cheryna-heheheh... jgn ada yg bosan udah dik

    ReplyDelete
  4. hehe..banyak gigi dah tu..boleh main gigit gigit..:)

    ReplyDelete
  5. nampak gaye mcm byk lagi gigi nak naik tu dana...berbonjol2 dah gusi tu hah...siap sedia laa pasni aiyan kene berus gigi heheehehehe.....

    aku skrang ni dayyan dok meleleh2 air liur...tgk2 semua geraham tgh mencanak2 nak tumbuh....pastu pandai tu tunjukkan kat aku sambil wat muke sedih...sakit le tu kan.....

    aiyan anak papa tuu harus le tgu papa balikkk heheheehe

    ReplyDelete
  6. senyum anak dapat melegakan kepanatan ibu bapa..

    ReplyDelete
  7. anak adalah kekuatan kita...mg aiyan cepat tumbuh gigi..nanti gigit mama dia pulak..hihihi

    ReplyDelete
  8. Kalau kakak nie dana tak kiralah memang suka tengok budak-budak. Sengih ke ketawa ke tetap menaik dipandang..

    ReplyDelete
  9. laa naper kecik bebenor tulisanye makk.. uhhhuu

    bdk bernama Rayyan Izzan yg skrg nih asik senyum ketawa besar tuu nak adek baru takks.. ahakks

    ReplyDelete
  10. eh, aku tak muak pun...aku suka je kalau ko tepek byk2 gambar ayyan ni...dia comel dan makin bijak dia ni...teringin nak jumpa dia...

    ReplyDelete
  11. dana jgn potong rambut dia..biar jer selebeh..lagi selebeh rambut lagi kiut...kak yan suka...hehehehe

    ReplyDelete
  12. k NMO2- hehehe takpe2 tunggu nnti qays lak tumbuh gg

    Nur Anis- mmg boleh pun n mmg dh menggt pun

    mamyHarraz- hehhe dia mmg pantang nmpak kamera

    Lieya-hehehe msti susah nk gsk gg dia nih... sian kan sakit ek tmbuh gg geraham, kite dulu2 ntah tak ingat...

    anak papa time mlm je ko... time siang2 cari mama gk

    Sal-nurbeena- betul tuh

    ReplyDelete
  13. Izan- amin2..

    k Zakie- betul tu kak, dialah permata hati

    Wak Gelas- eheheh... wak kene pakai spek mata kalu nk baca blog dana yek, hehehe lum mintak adik lg lah wak

    k Wahida- heheheh inysallah kak, ada rezeki kite bjmpa live nyer

    Mummycun- heheheh itulah papa dia pun tak bg ptong, tp kite lak yg serabut

    ReplyDelete
  14. amboi aiyan..gelak besar iyer..suka bebenor...gigi cinonet 3 batang tu mmg aku geram...hehehe..minggu dpn aiyan lah orang paling sonok nak blk kampung kan..nnti tunggu jelah..apa peel baru bawak dr kg ...

    ReplyDelete
  15. salam kak, hahaha, comel je gelak, gigi yang sikit tu, raya jumaat kan, final masa tu! raya dalam exam!!!hehe

    ReplyDelete
  16. kak dana takder nak muntah yer.... Tgk jerk aiyan bole menceriakan... Hilang semua bosan... ekekeekk... Aish budak chomei nie gewam tgk...

    ReplyDelete
  17. hr2 tgk pun tak ada hal..kegembiraan mereka kegembiraan kita juga........
    makin bijak aiyan sekarang.....

    ReplyDelete
  18. alololo comel sungguh dia..sengih jer hehe

    ReplyDelete
  19. Emy- itu psl lah... ntah apa lah peel baru dia nnti.. skrg nih pun dh bt kite fenin

    Zulfadly-salam dik,mmg dok menayang gg je... aduhla...takpe dik, bt betul2 time final nnti...

    Alin-hehehe sume anak2 tu mmg aksi mereka sntiasa membahagiakan

    k Qhaifa Nur- betul tu kan kak...

    Wanieys- heheh pantang org amik gmbr mmg gitu

    ReplyDelete
  20. comelnye dia.. dah tak sabar nak beraya akak yea..

    ReplyDelete
  21. comel...senyum nampak gigi..

    ReplyDelete
  22. alahaii pandai dia ketawa...sambil mama dia snap pic yer..hehehe cute

    ReplyDelete
  23. singgah pg rabu :)

    qalief hari tu pengsan pastu dorang nk check pasal pa tetiba jd mcm tuh...darah dia dorang hantar ke KL la tu sbb lambat kot ntah la

    ReplyDelete
  24. hahahhaa comeynye gg kamu tu ayan...nak curik la..hahhahha

    ReplyDelete
  25. heheheeee.. kelakar tul dak ayyan ni tauu... sengih sampai nampak gigi dia... hehe..

    ReplyDelete
  26. salam aiyan..pinjamla gigi aiyan yang 2 tu kat nekcik ni..comei nekcik nanti tauy!!!

    ReplyDelete
  27. ahahahahhah..aiyan..aiyan..
    blh x jgn buat mukaa mcm tuh..mnyampah tau..
    nnt klu jumpe..mau kene gigit nnt..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...