Thursday, June 1, 2023

PHOTO DIARY #19/2023

 Assalamualaikum semua,

Kejap je dah khamis kan jadi marilah kita layan cerita bergambar. Tak nak bebel panjang hari ini ya. Marilah kita ye

rezeki mereka lah dapat aiskrim sorang 1

kuih koleh kacang yang sedap

sejenis lepas rehat petang malas bukak lampu bilik

kucing ni sehari tidur 12 hingga 16 jam

aku usik tak bangun pun dia

peminat tauge, nasi lemak pun dengan tauge

kebun tepi rumah

semak yang bermanfaat

bulan di balik daun

demi mencari rezeki sesuap nasi , makaroni goreng dan bubur pulut hitam

rutin setiap pagi bakar ayam 

lif depan yang dah bertahun tak elok akhirnya boleh digunakan

semalam makan di kedai malas nak masak

sarapan pagi ini, sandwish telur 

13 comments:

  1. Uiks lama life depan tidak dibaiki. Harap lepas ini lama boleh guna.

    ReplyDelete
  2. La... bertahun jugak ke penduduk ke daki tangga.. ke ada lif lain.

    p/s tak pernah lagi makan nasi lemak ngan taugeh, menarik jugak idea tu, hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba kak tak mengecewakan tauge tu, lif lain ada kak cuma selalu rosak jugak tp 1 lif je, ni bila ada 2 lif yg elok ok lah. ini lif kt opis kak

      Delete
  3. lama betul tidurnya coklat kelabu comel tu

    ReplyDelete
  4. Dana bakar ayam tu, jual kat kedai, ye? Subur pokok pandan Dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kak semua tu dana jual kat kedai.... pokok pandan tu subur alhamdulillah kak banyak jasa

      Delete
  5. enjoy betul geng pejabat makan aisrim

    ReplyDelete
  6. Seronoknya bleh masak- masak untuk jualan...akak dah lama x buat..nanti nak start buat balik la..

    ReplyDelete
  7. syok kan dapat jadi kucing...boleh jadi bosšŸ¤­

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...