Monday, October 15, 2018

beli barang dengan Sephora

as salam semua kwn2,

Nk cerita pengalaman beli barang di sephora.my . 
Kisahnya, sebelum ni aku pernah beli brg makeup kt lazada tp dpt yg fake, jd aku tryla usha2 mana tempat yg jual brg makeup yg harga dia ok n mudah dapat.

Watson ngn Guardian tu mmg dh selalu msk, ni nk try yg lain sikit... 
itu ter cuba sephora... n aku puas hati ngn barang2nya
Tahun lepas aku dh mula try beli barang kt sephora n aku puas hati.



walaupun dr singapura tp mmg barang dlm dia terjamin elok je

berlapis2 bubble wrap dia pakai

nk menerai nya lipstik nih.... ssh beno nk jumpa, kalau ada org jual kebanyakkannya fake kih3


barang sampai minggu lps, beli masa sale 

ini lah dia, masa beli tu aku ingatkan kecik je...sekali dpt 


harga eyeshadow tu rm103... color pun cantik

aduhai.... lip liner sebelah tu jenama sephora, aku duk pikir nape murah sgt lip liner sephora nih...
rupanya, pendek bebeno, sepanjang jari kelingking je hahhaha pttla rm19 je

9 comments:

  1. kalau online sephora ni, rajin jugak dok godek2 website dia, masukkan dalam chart list, tapi sudahnya tak beli pun. hahahaa. selalu mmg akan beli di guardian di watson je sbb lebih mampu milik. hehehe

    ReplyDelete
  2. Cantiknyaaa kak Dana warna yang eyeshadow tu, berkenan pulak tengok. Hahah!

    ReplyDelete
  3. CP Rrai- sesekali blh la beli kt sini, selalunya mmg watson ngn guardian je di tuju

    Inani- tulah geram kan.... nk beli yg hudabeauty... takmampu

    ReplyDelete
  4. Tqk pernah ty lagi sephora ni, slalu if nak yg ori beli kat mysale.

    ReplyDelete
  5. biasa beli kat kedai dia.. tapi kalau malas beli online juga hihii

    ReplyDelete
  6. jenama yang agak terasing buat saya..

    mungkin jenama ini belum cukup promosi kot

    ReplyDelete
  7. Shirven- sbb kt web sephora ada mcm2 lagi produk makeup...

    Zie Azi- akak suke sbb kt web sephora ada mcm2 pilihan produk lain, lagi best bila ada sale

    MrHanafi- yelah, mesti encik tak pernah pakai makeup kan heheheh tu psl jenama ni tak biasa jumpa

    ReplyDelete
  8. sephora ni kalau buat sales ya allah, pengsan tengok semua nak

    ReplyDelete
  9. Beli online mcm tu lah dana..
    Dpt yg rosak kan..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...