Friday, November 14, 2014

lawan2


as salam sume kwn2,

hepy jumaat day yek kwn2, esok lusa hapa kah plan korang? aku mencekalkan hati supaya tak pi cari tudung aj baru huhuhui bajet dh lari ke laut dh hahhaha... 

ok lah meh2 tgk anak bujang i... xde idea sgt nih, tp kasi korang tgk aiyan la, kang korang rindu lama aku tak share cite psl ini budak



nnti aku cari pic dia lwn ngn mnatang2 lain lak


gini lah keje dia kalu mlm sebelum2 tido tuh... kadng tu papa dia bwk msk bilik sbb takmo di kaco aku menjht manik

masa ni sambil mulut dia... `lawan3..... dush2 tumbuk2.... 

6 comments:

  1. Itulah yg membahagiakan dia Dana. Kalau ada adik boleh juga dia main dgn adik, ini sendiri mainanlah jadi teman..

    ReplyDelete
  2. k Zakie- huhuhu betul2 tuh kak...

    ReplyDelete
  3. memula sekali nak komen pasal Header baru tu.. hehehehe.. kiut2 jugak mak ayah Aiyan.. hehehe.. tapi muka Aiyan sebijik cam muka ayah dia kan... hehehe

    Pandai Aiyan main.. x kawan mama dia menjahit. Anak2 laki gittu lah mainnye kan.. lawan2 otomen, kete.. kalo anak gegirl plak main masak2, main mak2. hahahaha.

    ReplyDelete
  4. Nafira- hahahah harus lah kiut miut, ek ikut papa dia ek...

    itulah kan, sume org dh sbk suh bg aiyan adik huhu

    PMDR- heheh yg menang selalu otomen atau spiderman dia lah... dia tukang pengarah

    ReplyDelete
  5. Anak bujang Okje dulu itulah jugak yg dia main Dana masa kecik....zaman tu selain spiderman femes jugak Power Rangers

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...