Wednesday, January 30, 2013

WW budak gembeng

as salam sume kwn2,

episod utk jln2 kerteh sambung esok ek, ni bt WW keje manyak nih....

mama tak blh tinggi sore skit msti dia bt muke camni, konon2 nk nngis

pastu ttp mata lah nngis... gembeng

21 comments:

  1. hehe sian aiyan kena sakat dgn mama dia..kiutlah awk aiyan :)

    ReplyDelete
  2. dah2 tak mau merajuk aiyan, meh aunty babap sape yg buat

    ReplyDelete
  3. hahahaha aiyan gembeng manje!!! ni mmg boleh geng ngan dayyan nie...ye laa dana dieorg kan tahap diva kat rumah ni...so tu yg drama king sgt...pantang kite haip laju jek nak majuk n nangis heheeheh

    tapi comelkan...mmg selalu jek aku haip kan hahaahahaha

    ReplyDelete
  4. Janganlah tinggi suara dana bila dah tahu dia takut suara tinggi. Kesiannya dia...meh sini auntie pujuk Ayyan..

    ReplyDelete
  5. mamyHarraz- lbh kpd ngada2

    k Fauziah- heheheh grg nyer aunty nih tau

    Lieya- mmg diva terover kt umah tu,tp kadang grm gk bt itu ini ikut suke je

    Munnafendy- hehehe dia sorang2 sume manjakan dia itu psl lah

    k Zakie- ahak2 best lah aiyan ada org cover dia je

    PMDR- kesian tp comel ek

    ReplyDelete
  6. cian aiyan..
    nnti aunty babak mama yek...

    ReplyDelete
  7. berani mama marah aiyan yeeeeeee.... nanti auntie geget2 mama ye aiyan.... hehehe... puting hijaaaaaaaaaaaaau tu... auntie shukeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  8. alahai, kesiannya kat dia.. tak mau nangis2 ye sayang :)

    ReplyDelete
  9. Emy- eleh aku mana bt apa2

    Carlos- bdk bsr kalu bt gitu buruk la pulak

    Acik Erna- comel tp geram heheheh

    k Marsha- heheheh sesekali kak, tau lah akak peminat kaler ijau,takde puting tu tak tdo lah dia

    ReplyDelete
  10. Ros-reeza- ala auta je tuh, kadang tak nngis pun

    ReplyDelete
  11. ayin tutup mata coz pemalu erk..hihihhh..tp maintain cute taw

    ReplyDelete
  12. rindu ngan ayyan yang comel ni...ololo naper ni...

    ReplyDelete
  13. hahaha..saya panggil CEMBENG!

    ReplyDelete
  14. sedang merajuklah tuh yer...hehe

    ReplyDelete
  15. gembeng tu bahasa apa kak?hehehe...sorry...xtau...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...