Thursday, January 3, 2013

main pondok2

as salam sume kwn2,

arini takde cite photo diary, gambar ngak cukup hehehhe... ni gambar aku dh simpan dkt 2-3minggu kot, punyalah lama smpai hampir2 lupa, aku ada pg diy ngn pn Emy, aku sibuk nk cari bakul or kotak utk isi menan aiyan, yg ada skrg nih kecik bebeno...

akhirnya dpt yg dihajati, aku beli murah je rm6.90 kt diy je kan... tp bile sampai2 umah suh aiyan simpan menan2 dia... di hentamnyer bt pondok2 aduhla anak2

muat2 lak tu... aduhla

nampak mama nk amik gambar dia kuar jap... 

nsblah dia tak bwk sekali susu dia dlm tu hehehe

p/s: dh 2hari keje di thn baru asik stuck jem je, nampaknyer esok kene pg keje sblum 6.40... perkh

14 comments:

  1. hahahaha..terus jadi pondok!

    ReplyDelete
  2. Hahaha... muat2 untuk dia buat pondok2... :)

    ReplyDelete
  3. Comel n besar la bekas ni...suka2...nk kna cari jgk la...kt mana akak beli ni?

    ReplyDelete
  4. seronok btol dia main kt dalam tu =)

    ReplyDelete
  5. muat2 ayyan je tu...comel betul...

    ReplyDelete
  6. hehehe...mama aiyan kena beli khemah dah ni utk aiyan...

    ReplyDelete
  7. Daddy Ziyyad- tulah siap blh zip lg

    kakcik Nur- hehehe tulah psl

    Izzah-cari kt DIY je dik mcm2 bentuk ada

    cikgu Ma- mmg pun dik tp skrg akak dh letak barang dh

    k Wahida- heheh tu la psl nyer

    Emy- ahak2 makngah dia tak bg, umah tak muat katanyer

    ReplyDelete
  8. bukan men seronok lg die men kan

    ReplyDelete
  9. lawalah kak kotak nih..

    tp selamber je aiyan guna buat pondok2 yer..hehe comel je ank bujang akk nih :)

    ReplyDelete
  10. Mimie- seronok apa je boleh dibt main

    mamyHarraz- msti lah lawo mama dia yg plh... dia sume lyn sume jd menan

    ReplyDelete
  11. budak-budak memang gini .. hihi.. apa je yang dia nampak, dia kan main kan...

    ReplyDelete
  12. aiyann..!!!
    makin noty la dia..heheheh..
    dah lama ahkak x jenguk blog mama aiyan..hehehhe

    ReplyDelete
  13. hahaha ayyan ni kan come la main pondok2 tu...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...