Sunday, April 3, 2011

aktiviti yg best di kg ku...

as salam sume kwn2....

jumaat sampai ahad aku balik kg ku di pontian johor... mcm biasa lah kalu balik kg
mcm2 aku dpt mkn, mcm2 aku oder kt mak aku... ahak2
cite banyak tak gune.... jom korang tgk lah mcmne selera mak yong yg ober ni...

ptg jumaat tu layan rojak petis.. dpt jmpa kt johor je

mlm tu mak msk asam pedas kepala ..


lunch pd sabtu...ikan msk lemak cekur ngn sadin n ulam

ni paling spesel, sabtu ptg tu mak bt peyek... nyeh3... 

p/s: blh dikatakan mmg mkn2 jelah aku nyer aktivit... kalu kuar2 pun gi psr lmbak je cari makanan hehehe

8 comments:

  1. selamat malam dana--
    tu dia....kak ayu jelesnya..ak mengandung gak...hahahha


    PS: suka sangat dgn rojak petis..wah, dapat rempeyek eik...baiknya hati mak kamu dana.....

    ReplyDelete
  2. k ayu- heheheh time2 gini lah nk mintak apa sume dpt kan kak...
    kt kl tak jumpa rojak petis tu kak, nk bt sndiri blh tp malas hehehe... balik kg msti cari itu rojak petis... peyek tu mak mmg dh tau feveret... ini pun ada hati cam nk mintak mak buat maruku hehehhe

    ReplyDelete
  3. wah..sonok kawan aku balik kampung...
    abis sume list di kl dah dipenuhi di kampung...
    sonok2..tq for the tempeyek..memang terbaek..

    ReplyDelete
  4. Bestnyer jd mak yong..nak mkn ape pun, dituruti..
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. emy- itupun aku rasa cam tak ckup je balik kg 3hari.. rasa cam nk duk lama lama n lama lg heheheh

    k zee- heheh tp kene tunggu lama gk tuh kak baru dpt... sbb payah skit nk balik kg selalu

    ReplyDelete
  6. banyak tul makanan dia erk..

    ReplyDelete
  7. ataicha- sesekali... bukan mkn sekali harung pun... mkn ramai2 seronok

    ReplyDelete
  8. ikan masak lemak cekur tu menariknyeeeeeeeee

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...