Monday, February 28, 2011

mkn di tony romas....

as`kum kwn2...

skrg nih mmg agak mls mengupdate, ntah nape lah, lg2 ngn intenet kt opis aku yg agak gile, mcm minggu lps je 2hari tak blh nk komen kt blog kwn... sakit ati je... ntah le...
ni mkn2 hari isnin lps, lama aku tak letak gambar mkn2 kn... hehehe kwn ofis aku si ardy yg belanja kami kt tony romas nih... harga mkn alahai, mmg tak sesuai lah ngn ekonomi aku... sbb dh dibelanja mkn jelah kn
steak tuh ardy nyer appetiser- ini aku suke cendawan gureng sdp

ini emy nyer hidangan tp kami kureng skit ngn ribs nyer

disebabkan takmo mkn daging aku amik ayam je, ok gk lah

7 comments:

  1. fuh rezeki tu dana member belanja kat tony romas...dah le mahal nak mampus kat sini hahahaah...baik tul kawan ko tu...leh aku kenal ngan die tak hahaahahahaha

    aku penah gak mkn kat sini...ribs dietu laa mmg sedap!! aku mmg gile ribs die...licin aku bedal...korang kureng yeak...untung ni kalo aku ade kat situ, sah2 aku yg mkn hahahaahah

    ReplyDelete
  2. lieya- hehehe membe nih baru dpt durian runtuh tu yg mintak banjer tuh... emy yg try ribs tuh tp tak sedap katanyer, aku lak mmg tak mkn daging sbb control BP konon nyer heheh...

    itulah kalu ko ada mmg abis licin ribs tuh... tp cendawan gureng tu mmg best.. tak ingat dunia mkn ngap2...

    ReplyDelete
  3. hehhehee kalau org banje on aje la kan

    ReplyDelete
  4. k lelord- ya betul dh org banjer mmg kite terima je kak, rugi rezeki di tolak

    ReplyDelete
  5. saya tengah giler makan brokoli. ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  6. en me- sedap tu mmg sedap lg2 bile di belanja

    k nm02- hhehhe wah2 utk diet ke apa tuh kak

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...