Monday, April 4, 2022

RUTIN REHAT HARI JUMAAT

 Assalamualaikum semua,

Salam ramadhan hari ke dua, aku sampai pejabat je dah fikir petang ini nak masak apa  untuk berbuka ya. Sampai rumah pukul berapa lah nanti ni huhuhuhu hahahha.

Rutin hari jumaat waktu rehat kan lama, selalunua selain baca anime aku tidur je. Tidur kat kerusi je, jumaat minggu lepas Aiyan ada jadi keluarkan la toto dia untuk dia tidur. Siap mintak selimut lagi, kalau aku tak tergamak pulak nak tidur bentang toto hahahaha. 


tidur kat kerusi ni bila bangun sakit tungking uih


17 comments:

  1. rutin sy waktu rehat wajib bergolek2 smbil tgk fon..
    kitorg ade bilik khas utk berehat.. best jgk laa..
    kalo ngntok sgt tidur jela jwbnya..
    ni bulan puasa tgh ari wajib tidur.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnya siap ada bilik rehat lagi... boleh baring luruskan badan

      Delete
  2. Rehat Jumaat lepas akak lepak je kat opis...makan sambil tgok movie macam biasa...bulan puasa ni rehat 1/2 jam je

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari jumaat biasa rehat kami 2 jam setengah itu yg boleh tidur, tapi bulan puasa ni potong jadi separuh masa je

      Delete
  3. LENA JUGA DANA TIDUR ATAS KERUSI

    ReplyDelete
  4. Wah siap bawa toto dan selimut ke pejabat.
    Lena Aiyan tidur di pejabat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. toto tu memang ada kat pejabat dulu masa jaga aiyan kat pejabat mmg tido kat toto dia tu

      Delete
  5. Kalau rumah dekat dengan opis, sedap jugak bolehlah balik rehat.

    ReplyDelete
  6. lena betul dua beranak ni tidur haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lena, tutup lampu tutup pintu membuta lah rehat hari jumaat lama

      Delete
  7. cian aiyan keopenatan ye. kaka tak retitido tgh hari kat opis hihi

    ReplyDelete
  8. tido bentang toto lg lena hehe

    ReplyDelete
  9. Comel jew dua beranak ni tidur hehehehee.

    ReplyDelete
  10. Jumaat tu selalunya golek-golek jelah time rehat.. hehehe..
    Comel je Aiyan tidur atas toto..

    ReplyDelete
  11. Seronok betul Aiyan tidur siap berselimut. Kalau kak dana tidur macam Aiyan, risau terlelap lama pulak. hehehe..mama tidur, aiyan ambil gambar ke tu?

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...