Thursday, August 2, 2018

photo diary #17/ 2018


As salam semua kwn2,

Salam khamis korang.... maaf lah agak slow minggu ni bt ntry.... 

Harini mak n adik aku dtg kl, sbb sabtu ni ada konvo adik no 4 aku kt poli nilai, mak dtg ngn makngah ngn bas je... abah aku tak ikut sbb dia nk wakilkan kami pi jemputan kawin kt singapura.

Si aiyan dh tak sabar nk jumpa nenek ngn makngah nya.... masa amik kt sekolah td dh sibuk nenek dh sampai belum... 

mmg dh bertahun aku pakai barang ini utk makeup... puas hati hasilnya, nk cuci pun mudah
jumaat lepas lif kt opis ni takde.... sian ini bdk kene naik n turun tangga tingkat 6

1st time dia makan roti jala.... sedap katanya.... abis 6 ketul jgk lah... 

Lps di deco sikit, meja tepi jd mcmni... 

Kabinet besi ngn rak fail2.... 


skrg kn musim durian, manggis n rambutan... mmg puas betul mkn manggis kali nih

bila mls msk nasi... buat roti ngn tlr mata gini... share ngn edy

1st time mkn kari perut @ babat kt mamak... tp mmg sedap msk lemak cili api jelah

ada kedai puspanita kt tingkat bwh opis aku ... mmg jd tempat lepak kami... sbb ada jual mcm2...

5 comments:

  1. weh bestnya ada kedai puspanita mcm tu...jenis yg jual mcm2 makanan...perghhh...heaven sgt tu...

    ReplyDelete
  2. Lapar pulak tengok roti jalan Aiyan makan tu. Hahah!

    ReplyDelete
  3. cantiknya deko. suka tengok sbab kemasje. by the way, saya first time datang sini dan terus follow sini sebab suka dengan cara awak menulis. kalau sudi meh lah singgah blog saya hehe. saya followers ke 297

    ReplyDelete
  4. Naturactor tu fojndation ke two way cake kak

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...