Monday, July 9, 2012

pagi di pediatric HKL

as salam sume kwn2,

arini msk opis lwt skit, pg2 kul8 dh sampai kt paed HKL aiyan amik drh td, bile sampai awal kite pun dpt lah balik awal, kejap je amik drhnyer... pastu terus balik... aiyan pun nngis skit je... bdk pandai kan... tp mama tak msk sekali masa amik darah, papa je yg msk... takpelah mama dh puas tgk masa duk seminggu lbh ngn aiyan dulu kan...

bos takde, duk opis rasa rilex je... heheheh

mata bergenang lg

sibuk nk tarik plaster kapas kt tgn dia

bks cucuk tu kt tgn jari tu.... kejap je dia dh tarik kapas tu...

p/s: mintak2 takde call dr paed, kalu takde call maknanyer ok je, kalu ada masalah diaorang akan call...

22 comments:

  1. cian aiyan kena cucuk....tapi dia nampak cool jer

    ReplyDelete
  2. moga aiyan tyak ape2 aiyan memang budak pandai dan baik

    ReplyDelete
  3. Doa kakak selalu buat ayyan moga dia terus sihat dana. Tengok jari dia macam kakak nak gigit je hihi...

    ReplyDelete
  4. ciannya..kekecik kena cucuk...

    Ayyan gud boy...mst die kuat=)

    ReplyDelete
  5. harap semua nyer dalam keadaan baik yer...amin...

    ReplyDelete
  6. POSH76- mmg sian kak... cool sbb nngis skit je

    Acik Erna-insyallah acik...

    kak Zakie- amin2 terima ksh kak... jari dia mmg selalu kene geget pun

    Aine- nk wat camne, utk kebaikan dia gk... amin insyallah

    papa MIfz- insyallah, doakan yek papa Mifz

    ReplyDelete
  7. nangis kejap je kan aiyan.. aiyankan good boy.. arap2 x de apa2 la kan dana.. sentiasa doakan yg terbaek utk aiyan.. amin..

    ReplyDelete
  8. Ct Rahani- aah, skit je nngisnyer... lgpun amik skit je kan... insyallah ct

    ReplyDelete
  9. INSYAALLAH...takde ape tu dana...same2 kite doa yeak.....

    pandai aiyan sibuk nak tarik kapas tu hihihi....rimas agaknye tangan bertampal.....

    ReplyDelete
  10. insyaallah..ayyan ok je tu..tgk dia kan strong boy..

    ReplyDelete
  11. Lieya-amin2, mmg kejap je kapas tu duk kt tgn dia, nsb la drh dh tkade masa tu

    k Dee- insyallah...

    ReplyDelete
  12. Aiyan budak baik...mesti kuat tau...

    hope tak da ape2..:)

    ReplyDelete
  13. Lelamaisara-insyallah, itu yg akak doa2kan

    ReplyDelete
  14. semoga aiyan kuat.
    dan mamanya juga kuat k.

    sy doakan aiyan dlm keadaan baik2 saja -hug-

    ReplyDelete
  15. Mamyharraz- mekasih..insyallah

    ReplyDelete
  16. ayyan mmg gud boy...nangis sikit je kan...

    aku sentiasa doakan aiyan sihat selalu...
    auntie sayang aiyan tau...

    ReplyDelete
  17. sian Aryan.. Dulu abg Ariq pun selalu kena amik darah ms kecik sbb nak tgk hormon T4 dia... semoga result ok ok je ye sayang...

    ReplyDelete
  18. siannya aiyan kena cucuk..harap semuanya baik..

    ReplyDelete
  19. aiyan ni kuatkan.Gud boy..sayang dia

    ReplyDelete
  20. Semoga Allah permudahkan segala urusan mu dear...:)

    Ayan anak hebat, terus sihat nak...!!

    Ya Allah peliharalah kesihatan anak kecil ini ya Allah dan Engkau berikanlah kesembuhan penyakitnya ya Allah, dan sesungguhnya hanya Engkau yang Maha menyembuhkan.amin.

    ReplyDelete
  21. wah kuatnya yayan..
    comel ler dia mama
    geram tgok dia

    ReplyDelete
  22. Cian dia kena ambik darah...Mintak2 tak ada apa2...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...