Wednesday, March 21, 2012

WW model COKLAT CADBURY

as salam sume kwn2,

meh lyn ini gambar si budak coklat

tau sedap takmo lps ini coklat

sambil baring2 mkn coklat...

dh momot pun jeling lg coklat tu

21 comments:

  1. Amboi ayyan, makam smbil bring..
    Gambar ats tu da tukar, comey

    ReplyDelete
  2. Aine- baru syok makan baring2... kalu duduk pun sama lg comot...

    -gmbr atas tu tukar jd kecik skit

    ReplyDelete
  3. amboi2....kemain lagi si kenit ni mkn cokelat yeak...tak bagi aunty lieya skit pun yeak ekeekekekek.....

    ReplyDelete
  4. Lieya- hheheh nenek dia bising dh kt aku ckp jgn bg mkn coklat,nnti pyh nk oot

    en Sahrom- heheheh mmg natural ke comotan nyer

    ReplyDelete
  5. kemain suka lagi dia mkn coklat eh..smpi comot2..

    ReplyDelete
  6. k Dee- itu psl,bg biskut dia tak suke... ni tau coklat tu sdp sampai comot muke

    ReplyDelete
  7. La... tengok tu sampai comot dah:)

    Pandai dah dia makan coklat dana. Jangan bagi banyak-banyak tau...

    ReplyDelete
  8. k Zakie- pandai memilih ni kak...bg biskut bby takmo... bg coklat laju je... bg skit je kak... tp sampai comot sgt2

    ReplyDelete
  9. makan sorang - sorang yup...
    punyalah sedap ye tak pandang kri kanan hik..hik..

    ReplyDelete
  10. amboiiiiiiiiiiiii makan coklat kemaian lagi.. mak mana?? mak upddate belog ye?? hehe

    ReplyDelete
  11. k Qhaifa- heheheh mana blh tongsi nnti abis

    Baby- heheheh... mama kite tukang amik gmbr

    ReplyDelete
  12. comot2 pun x kisah la janji sedapkan aiyan.. hehe..

    ReplyDelete
  13. hehehehhe..lawak la aiyan..siap jeling lagi..
    no aiyan no..xmo mkn byk2 tau..x elok utk kesihatan..tu yg lebih..meh kasi aunty ngap.. ;)

    ReplyDelete
  14. gambar yg tengah tuh...kamain mengahayati lagi cokelat tu yer..hehe

    ReplyDelete
  15. Sampai pejam2 mata dia mkn coklat heheee :)

    ReplyDelete
  16. ct Rahani- heheheheh skrg kalu mkn memilih2 grm tul

    Intan- hehheh maklum lah sedap kan, itu yg duk jeling2 nk lg...tp takde nyer

    ReplyDelete
  17. papa Mifz- itulah pasal... sedap sgt almaklum :D

    Karukord- menghayati nama nyer tu... itu psl lah sampai pejam2

    ReplyDelete
  18. olorr..comelnyer dia makan... sampai comot mulut tu.. suka mkn coklat yer..nnti auty beli bnyak2 kat aiyan yer

    ReplyDelete
  19. uiiiii panjangnya bulu mata dia!

    ReplyDelete
  20. wahh ini baby sudah makan colot..boleh ging ngan acik nihh..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...