Monday, February 26, 2018

Anak Buah Pertama, Cucu ke 2 family Miswan


As salam semua kwn2,

Salam isnin semua kwn2 yek, takmo blues2 monday tau.... tp pelik jgk arini mcm lenggang je, paking kete kt opis pun nampak lenggang je.  

Haritu kn aku cite maktek dh msk ward pada selasa utk czer sbb songsang, pttnya rabu dia msk bilik bedah tp tak jd sbb banyak sgt kes2 emergency, jd dia di pospont ke hari khmis... 22/2/2018 cantik jgk no tarikh lahir tuh kan.

Khamis petang tu tak dpt tgk sbb dh dkt kul 7 dpt kuar bilik bedah, pastu sabtu ptg dpt kuar ward dh. Tumpang kt umah aku semalam ahad pagi baru balik kg.  Bukan main seronok si aiyan dpt tgk bby tp aku yg seram sbb dia tu lain skit, syg2 tp kene perati kalu tak ntah apa lah jd kt bby tuh.

Sedapnya bau bby, dpt peluk cium anak buah pun dh rasa bahagia sgt... 
Farah Aisyah binti Faizal namanya..... selembut tangisannya 

lps lahir beberapa jam... mak faizal sempat jumpa cucu nya sebelum balik kg
gelak besar kami tgk gambar melalak nih.... bby selalu tido sopan je tp amboi beso mltnya
sabtu tgri masa kami dtg... tido nyenyak , ibu nya pun tido kami sampai dlm 20minit jgk tak sedar

indah betul kurniaan Yang Maha Esa


Pagi ahad balik kg.... seronok mak bwk cucu balik kg

Tgk dr tingkat 4, tak blh turun bwh sbb kang tak terkawal si rayyan izzan... lgi2 nampak bby



p/s: Pg td papa wassap, ada budak nngis2 tak bagi papa pg keje lps antar dia pg sekolah.... yelah selalu ahad pg sarapan sama2 pastu jln2 kejap... tp sabtu ahad papa keje apa lg dia mula la mogok

10 comments:

  1. Alhamdulillah..tahniah buat mak tek dan suami,tahniah juga untuk dana dapat anak buah baru. rasa macam baru je baca cerita maktek kawin, ini dah ada baby. comeynya farah aisyah.. moga membesar dengan sihat ya

    ReplyDelete
  2. en WP- macih WP

    Hans- macih(jwbbg pihak)

    k Aryan Azra- macih kak, kami rasa lum puas gomol.. nsb bln dpn nk balik kg blh jumpa dia

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. tahniah buat dana & family terima kehadiran baby baru. Selamat berpantang buat adik.

    ReplyDelete
  4. Alolo tomeinya..welcome to the world baby

    ReplyDelete
  5. Tak pe Dana, ko masih boleh mencuba lagi nak cium bau baby....hakak ni yelah kilang dah tutup hihihi...
    Czer senang tak payah merasa sakit bersalin....merasa sakit jahit ajelah ek

    ReplyDelete
  6. Comelnyaa baby. Tahniah untuk adik kak Dana :)

    ReplyDelete
  7. Sekali baby nangis Tu diaa haha

    ReplyDelete
  8. Tahniah atas kehadiran orang baru dalam family kak. comel betul baby menguap hehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...