Friday, January 30, 2015

ini lah hobi dia

as salam sume kwn2,

syok nyer hari ni, pasni boleh rilex duk umah bersenang lenang selama 4 hari... arini agak bz, bos bz aku pun kene lah ikut bz kan.

Skrg nih aiyan ada hobi baru hehehhe... tak senonoh skit... korang tgk lah sendiri

bangun2 pagi ni lah keje nyer, tgk tv pun sama... kadang dh ensem2 nk gi jln keje ni jgk dia bt...

masa nih ada bt bday kt taska aiyan... sorang kwn yg whatssapp gambar nih... aduhla anak2

korang nampak kan apa kerje dia tuh...

12 comments:

  1. Tak kisahlah Dana janji dia tak kacau org dan boleh main bersama..

    ReplyDelete
  2. k Zakie- mmg tak kaco org hehehe tp kang kot org tgk kata apa lah

    ReplyDelete
  3. takpe asal dia bahagia Dana...

    ReplyDelete
  4. hehehe....korek bijih timah....lawak la aiyan...anak eika pun sama ada satu masa tu tangan dalam hidung ja...padahal takda bijih pun tp sedia nak korek....lama2 dorg tak buat dah...

    ReplyDelete
  5. Hihihi.. lucu aiyan ni..duk kait buah upe nya dia..

    ReplyDelete
  6. hahahaha..takpa...
    Cuma jgn hobi tu di teruskan sampai ke besar dah la ! :P

    ReplyDelete
  7. aiyan dah seronok duk taska kan... Alhamdulillahkan Dana

    ReplyDelete
  8. yang baju purple depan tu pun sama.. ;)

    ReplyDelete
  9. Nekcik- heeheheh aduhla nekcik

    Ros-reeza- mmg lah dia mana ada kesah ke segan

    Eika- itulah, dh di marah pun dia mana kesah

    Saly- itulah, kadang bkn dpt apa pun... tp dia punya gaya tuh

    ReplyDelete
  10. DaddyZZZ- itulah dia doc, malu teman

    k Chozila- betul tuh kak... alhamdulillah syukur sgt

    k Aizamia- heheheh itulah kan kak, mmg bdk2 gitu kot kan

    ReplyDelete
  11. Hehe...Janji bahagia....
    Agak agak sapa idola dia ni? Takkan mama kot haha

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...