Monday, September 8, 2014

ujung minggu ke pasar buah chowkit

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin.... kejap je dh sampai isnin, minggu dpn cuti sekolah kan msti jln lenggang je kan... tgh tunggu keputusan edy dpt cuti tak sabtu n isnin sbb ingatkan nk balik johor, mak kt kampung asik call ckp rindu kt cucu nyer yg sorang tuh... sbk suh letak gambar or video dia kt fb, kalu call aku or aku call dia sbk nk ckp ngn aiyan je... heheheh 

kalu edy tak dpt cuti, nmpaknyer aku kene balik ber3 jelah, sbb maktek ada trip opis ke langkawi, edy keje, aku makngah ngn aiyan jelah balik kg camtu.... 

oklah nk cite psl ujung minggu kami, sabtu tak kemana edy keje, duk umah je siapkan jahitan shawl kwn2 cari duit kan, ahad tuh ajak edy pg psr cowkit, lama tak kesana... aku suke beli buah je kt sana... tak minat pg psr basah nyer



rm25 dpt bende2 alah nih... kire puas hati jgk lah

sampai2 umah je ini bdk sibuk suh bukak buah delima... sebijik tu dia abiskan sorang... 

16 comments:

  1. salam dear..can i have ur email please..ada something yg i nak tanya..tq...

    ReplyDelete
  2. akak tengah sakit urat ni makan langsat duku bagai

    ReplyDelete
  3. puas hati la..
    buah delima tu bgus..
    klo beli sebijik kat sini mmg mahal la

    ReplyDelete
  4. Aiyan macam auntie suka delima. Yg ini memang tak kelat Dana. Sedap. Tapi pandai pulak ye Aiyan makan. Dia telan ke sembur balik bijinya?

    ReplyDelete
  5. sedap tu delima..feveret saya...best beli buah kat chow kit..murah...

    ReplyDelete
  6. sedap tu delima..feveret saya...best beli buah kat chow kit..murah...

    ReplyDelete
  7. dah lama tak ke Pasar Chow Kit.. akak kalau ke sana suka malam.. tapi bukan yg pasar basah dalam tu.. yang kat luar2 je... macam2 boleh dihangkut balik kan..suka.

    ReplyDelete
  8. buah delima, ros suka :0 tapi, dah jarang beli pulak sekarang ni

    ReplyDelete
  9. uisshh.. penuh 2 bakul.
    berbaloi2 kalo cam nih.
    buah delima tuh memang mahal kan harganye.
    sukanye dapat beli buah2 harga murah camnih kan~

    ReplyDelete
  10. sedap tu delima..feveret saya...

    ReplyDelete
  11. Erni- tq

    k Inazamri- hehehe itulah sapa suh mkn banyak2 tak bg dana

    Lyafrina- kt sini tak la murah sgt tp dlm rm10 dpt 5biji

    CheqDa- mmg fresh2 cume nk pg sana je kadang mls

    k Zakie- biji dia kelat jgk kak, dia kasi telan je biji tuh mana reti nk luah hahhaha

    Nur anis- betul tu dik murah beli kt sana, cume kite je lah nk pg ke tak kan bersesak2

    k Azian- psr cowkit mlm dana tak pnh pegi kak, psr basahnyer pun dana tak penah pegi... huhuhui

    Ros- beli jgn tak beli ros, kadang tgh musim yg merah2 tu syok betul mkn... merah delima warna isi nyer

    Nafira- hahahah mmg gtu kalu beli kt psr buah cowkit dik, rambang mata kadang mcm sume nk beli

    ReplyDelete
  12. Bagus Ayyan suka makan buah delima tu...OKje jarang beli buahlah Dana... lebih lagi buah delima tu...
    Pasar Chow Kit mmg tak pernah sampai

    ReplyDelete

  13. si aiyan sukak ey mangan buah delima :)
    wes suwi orak tuku buah iki.

    ReplyDelete
  14. k Hainom- itulah tp mama nyer jarang2 beli... sesekali je kak ke psr buah tu, selalunyer beli kt mana yg dan

    k Tihara- aah kak, deknen sukak pulak buah delimo, bijik ee ditelan wae

    ReplyDelete
  15. alahai..buah delima tu buatku teringin..hihii

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...