teman2....

Tuesday, August 30, 2016

baju jalur gemilang

as salam semua kwn2,

Salam selasa yang basah.,..
dr kul 7 pagi lebih hujan turun mencurah2 sampai skrg kul 8 pg tak benti2 lg...
nsb lah aku mmg sampai awal kt opis, sian la kwn2 yg baru otw ke opis nih...

Harini sekolah aiyan ada sambutan hr lahir pastu tema dia, kemerdekaan gitu
Masa tgk psl hari nih dr minggu lps lagi aku dh usha2 baju melayu jalur gemilang aiyan
Nsb msh elok lg, apa lg mama la yg lbh excited....

Dtg sekolah td, kwn2 lelaki ramai yg berbaju melayu, yg perempuan berbaju kurung siap ngn crown princess lg... aiyan la senyum meleret bila teacher kata lawa baju aiyan hehehhe...


aiyan ensem mama yg comot... 

p/s: tak sabar nya nk balik kg rayahaji nnti, masa tu compom berat naik mencanak2 huhuhuhu

11 comments:

lieyalatif said...

kompom aiyan yg paling hensem kat sekul arinie...ye laa baju pun lain dari yg lain dan mengikut tema sgt2 heheheeheheh....siyes wey teringat sudirman tgk aiyan pakai baju nieh....

Sue Bee said...

Kreatif jugak bila buat baju tema bendera Malaysia..cantik tuh

Mommy Cici said...

cantiknya . memang ada jual dah siap ke kak? ni kalau ada pertandingan pakaian tercantik kompem si comel ni menang

today hujan pagi kan kak. apa lagi, tarik selimut lah. kesian husband kita lambat pergi keje. kalau kita tak cuti, dengan dengan kita sekali lambat. hhehhee

Inani Hazwani said...

Wahhh comelnya dia pakai baju macam tu :)

norhidana miswan said...

Lieya- heheheh entahla wei, ntah2 ada lg yg lg cun n bergaya

k Sue- mak metua yg jhtkan kak, kite terima je

Mommy Cici- hehehe ni mil akak yg jhtkan... semua cucu2 dia dpt sepasang sorang...

Inani- hheehhe dia pun excited

nurbijen said...

Kalau saya pun teacher Aiyan, mesti saya puji dia hensem...
Beli ke, tempah tu Dana?

Warisan Petani said...

Selamat menyambut kemerdekaan.
Yang penting, esok cuti.
Orang kampung aje yang X cuti.

adarnadzmie said...

wahhh aiyan encem berbaju bendera Malaysia... semangat merdeka kan Aiyan...hehee

hainom OKje said...

Memang bersemangat Ayyan nak menyambut Hari Merdeka...
Ko beli kat mana baju tu Dana? Sekarang banyak jual ek baju baju gitu....

norhidana miswan said...

k Nurbijen- heheheh mil yg jhtkan kak... dr tahun lps lg dia dh bg sebenarnya

en WP- hehehe tak cuti pun tp org kampung blh rehat bila2 masa

k Adarnadzmie- hehehe semangat kak, asik nyanyi lagu jalur gemilang je kt umah

k Hainom- heheh mil yg jhtkan kak... nk beli dh ada jgk kot skrg nih... mcm2 gaya ada

Norhayati Mohd Isa said...

Cantik baju ayyan..
Patriotik sangat..