teman2....

Wednesday, August 17, 2016

WW bila kurang rajin

as salam semua kwn2,

salam rabu kwn2...

Bila kurang rajin.... aku suke msk lauk yg simple
mcm sup ayam, tomyam, asam pedas main campak2 je
sbb kt situ ada lauk, ada sayur n kuah sekali... pandai kan kih3

menu dinner mlm td... tomyam ayam penuh sayur

P/s: dh lama betul tak msk ayam golek mayo sejak oven dh simpan bwh kabinet nih... rindu lak rasanya

11 comments:

Siqah Hussin said...

Hehe. Betul tu kak.. Campak2 je. Siap semua dalam satu menu. Hehe

adarnadzmie said...

betul tu menu paling senang... tomyam dan sup kegemaran anak2... seminggu sekali atau dua kali mesti buat... goreng telur dadar dan tumbuk sambal belacan siap... sedapppp oiii..hehe

wahida said...

aku mmg feveret tomyam weiiii...terliur aku tgk ni ha dana oiii...
tapi kalau nak buat tomyam tak boleh buat kat rumah, sebab tomyam tak laku kat rumah aku tu, dorang tu hantu sup...so, kalau nak makan tomyam, aku kena mkn kat kedai sebab kalau nak buat tomyam aku mkn sorang mmg membazir je...huhu...

Inani Hazwani said...

Eh samalah menu kita kak. Nani makan tomyam jugak semalam tapi beli dekat cafe. Hehehe

norhidana miswan said...

Siqah- aah campak2 tak pyh tumis kan... mudah n sedap gitu

k Adarnadzmie- kan... kalu dana sambal pun tak pyh tlr ddr je ckp, almaklum mls kak

k Wahida- heheheh.... ptt lah ko selalu bt sup, sup tulang lah, sup itulah ini lah

Inani- takpe sesekali beli ok nani, akak ni kalu beli selalu blh botak kepala

Norhayati Mohd Isa said...

Amboi ko Dana..
Cili api elok berlingkor2 dlm periuk tu..

Akak pun suka tomyam dana..
memang mudah sangat semua ada dlam tu kan..
Cuma tambah goreng telur dadar jer..
Meletopssss makan anak beranak hahhaha

Mazlan Othman said...

Wkmsalam.
X minat tom yam.

norhidana miswan said...

k Norhayati- hehehe kak itu bkn cili api tp sweet pea... idok letak cili api besar gabak gitu

en Mazlan- wong kampung kok dak mangan tomyam?

hainom OKje said...

Hari Isnin baru ni pun buat tomyam. Buat tomyam ni senang je kan Dana, lebur jer semua benda....hihi

ros_reeza said...

Boleh menambah nasi ni kalau Ros jumpa tomyam. Ade pula telur dadar!

TukangKebun said...

Saya suka betul kalau makan tomyam.
Tapi anak-anak pula tak makan kalau pedas.