teman2....

Wednesday, August 24, 2016

WW kalau dh namanya perempuan

as salam semua kwn2,

salam rabu.....

Maaf semalam hilang tanpa berita, gambar takde utk di kongsi sebagai cerita....
Jd berdiam diri mencari idea.... gitu

Kalau dah namanya perempuan, kononnya nk benti, nk tobat, dh insap, dh tak muat lemari.... tp

tak boleh tgk benda2 lawo nih... ada lg 4 lai menanti utk sampai 



15 comments:

TukangKebun said...

Lawa pilihan warna-warna tu.

norhidana miswan said...

Tukang Kebun- tq kak... itu yg bahaya tuh kak

hainom OKje said...

Tudung ke tu Dana?....
Layan ajelah nafsu tu Dana....duit sendiri pun hihi

Warisan Petani said...

Xpe, nanti beli lemari lagi satu, yang beso punye.

Qhaifa Nur said...

Buat koleksi dana tp cantiklah

Amy Hilmirda Daud said...

cantik dana.
samalah kita dana konon tak nak beli dah tapi kalau dah ternampak depan mata, ada aje alasan nak beli :)

LYAfrina said...

hehe...kalo dh pompuan gak ehhh... mmg gni lah kak dana..
y no 2 dari kiri tu cun sgt..kaler pastel..lembut je

norhidana miswan said...

k Hainom- aah tudung bwl kak, itulah napsu2

Warisan Petani- hehehehhe... boleh jgk tuh

k Qhaifa Nur- mmg koleksi kak kadang sampai tak terpakai2

k Amy- heheheh itulah kan kak... ssh nk insaf

Lyafrina- itulah dia, pantang... pantang nampak... itulah cun kan color tu

lieyalatif said...

same la dana oii..kegilaan org perempuan ni selalunye same hahaahahah.... sengkak dah lemari nak sumbat tak muat dibuatnyer...tapi lawo2 laa pilihan ko nieh...

cheq da said...

Dana..mmg dah kalu dah namanya perempuan..i like..

Mommy Cici said...

shopping kak =p hehehe yelah dah namanya pompuan. ada je rasa tak cukup tak matching :D

Norhayati Mohd Isa said...

Cantiklah corak tudung tu Dana..
Kalau akak tengok pun terjerat nak beli hahahha..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik semuanya. Macam-macam warna ada.

Jobdirumah Buat Duit said...

Memang orang perempuan suka benda ni. Cantik semua pilihnya.

aryan azra said...

cantik2 lah tudung tu