teman2....

Monday, August 15, 2016

sakit tekak

as salam semua kwn2,

salam isnin semua kwn2....

arini ada skit lemau, mlm td tak lena tido dek kerana batuk n sakit tekak... bersekali ngn asma

Nsb lah lps mkn ubat batuk yg jenis hisap tuh dh reda skit kesakitan tekak nih, kalau ikutkan mmg nk cuti je rasanya... berkebetulan lak bos aku cuti rehat arini....
Tp disebabkan arini aiyan ada photoshoot, sian lah pulak... gagah kn jgk lah dtg opis arini

Nsb rilex je takde keje sgt almaklum bos cuti...
ddk opis diam2 yg tak tahan bila batuk tuh peritnya sampai ke dada sakitnya....
kahak pun berdarah, msti tonsil bengkak nih... itulah edy kata msti sbb terlebih mkn durian huhuhu

Yelah aritu mkn durian tak hingat.... lps khamis tu beli durian, jumaat tu beli lg bedal lg

Sabtu tak terasa lg, ahad tuh terus rasa seksa... mlm nih nk msk bubur jelah

Sabtu msk mehun sup masa tu boh sambal bukan main banyak... ahad tu terseksa

18 comments:

Kakzakie Purvit said...

Huh.. kakak tengok sambal kicap tu banyak sangat tu Dana
Sedap memang sedap tapi itulah - kesiannyaaa.
Kena makan ubatlah ni..

Umie Adli said...

banyak tul sambal tu.kalau lea mau berair mata berair hidung ni

Nafira usof said...

Kak.. Zura pon hantu durian.
kalo dapat durian mmg tak ingat ape dah.
sakit belakang citer lah kiranye. hahahaahaha
rasanye panas dalam tuh.

hari ini silalah minum air masak byk2.
batuk jer trus basahkan tekak. bg dia reda sket batuknye.
kalo batuk berterusan, tekak boleh luka. tu yang batuk susah nak sembuh. cuba eh. minum air masak byk2 haini.

Moga cepat sembuh k~

Qhaifa Nur said...

Klau byk makan durian..badan pun lemau..panas kan
Tp tak pa janji mkn ubat
Cepat sembuh dana

raihanah said...

kalau sakit tekak memang tak selesalah, tambah2 kita ada anak kecik memang risau jangkit kat anak

Norhayati Mohd Isa said...

Semoga cepat sembuh ye Dana..
Tu lah masa kita makan tak ber ingat kan..
Bila dah macam ni baru lah terasa sakit sana sini..
Macam akak tu hari lah..
Cepat2 minum air banyak2 hahhaha..

aizamia 3 said...

Ok moga cepat baik hendakNYA..
Akak pulak.. suara otw nak pulih.. huhuhu...

norhidana miswan said...

k Zakie- kih3 gini lah org tak sdr diri, prt tak tahan tp kuat mkn pds

Umie Adli- huuhuhu tak pds tak kick

Nafira- huhuhu tulah kan, akak mmg minum air banyak tiap hari bwk air 2 liter kt opis

k Qhaifa Nur- tulah kak,,, tq

k Raihanah- itulah dia... dia mmg dh btk pun

k Norhayati- tq kak...

k Aizamia- tulah kak, risau gk sampai takde sore nih

wahida said...

get well soon my dear...
rehat ok...

Nooriah Abdullah said...

lagi banyak sambal lagi best dana i likeee

Mazlan Othman said...

Wkmsalam.
Semuga cepat sembuh.
Makanlah strepsil.

Nurul Aini said...

i loikeee

hainom OKje said...

Tulah makan durian sorang sorang....tak ingat orang. Kan dah sakit tekak hihi....
Minum ke tak air dlm pangsa durian tu?
Minum banyak air Dana. Mmg tak selesa tu kalau sakit tekak...dahlah sakit, rasa berpasir pulak kan...

Amy Hilmirda Daud said...

kesiannya dana.
akak pun suka letak sambal kicap banyak-banyak.

adarnadzmie said...

dana... kita senasib... sakit tekak... huhuu

sedapnya mehun sup...

Cho Zila said...

akak pun dah rasa2 cam nak kena sabtutu.. nasib ok ... tapi harini cam jerebu jer takut pulak akak...

Aida Salleh said...

Get well soon Dana. Akak ni pun nak demam jer rasa. huhuhu. orang kata sebab banyak nangis. Tak taulah. (sedih kehilangan sahabat baik masaih terasa)

Siqah Hussin said...

Sakitnya batuk kak. Lebih rela selesema daripada batuk. Betul kak. Batuk membawa ke sakit dada bagai. Huhu.

Get well soon kak. Rehat secukupnya eh. Suruh je bos cuti lama sikit. Hehe.