teman2....

Friday, August 5, 2016

spread the love task

as salam semua kwn2,

salam jumaat semua

kt fb ada kwn yg tag task spread the love...

Day #1 of Love Your Spouse challenge. I was challenged by my friend  .................  to post photos with my beloved spouse for 7 days and to tag 2 people each day to keep the celebration of love and the promotion of traditional marriage going.

I then challenged my lovely friends .................... and .......................  


Skrg ssh nk gambar ber2 lg sbb akan ada org ke 3 yg menyelit hihihi

jaman ni perut kami tak la bolat mcm skrg nih... tahun 2009

masa nih kami baru kawin jgk la, jumpa sebulan sekali je sbb duk jauh2 kan 

gambo masa msh kecik skit bdn kih3.... thn 2010 rasanya nih
 

15 comments:

Mommy Cici said...

lepas baca entry akak, kita dok belek album. cis macam takde gambar berduaan je T_T ni yang sodeh ni. lepas pantang kena paksa gak bergambao ler.

nak macam gambo akak yang baru kahwin tu <3 very lovey dovey gtew

wahida said...

amboiiii, sweet sangattt ni...
suka tengok gambo2 ni nok...

anyss said...

Assalamualaikum,
Dah lama tak pergi Ulu Bendul

adarnadzmie said...

bila di tgk2 dan dibelek2 gambar Dana dan suami ni.. tak der kurangnya... kasih sayang tetap sama dan utuh tak kira bila2 masa pun... romantik sokmo...haha

Nooriah Abdullah said...

Romantika d' amour lah dana
Suka akak trngok

Qhaifa Nur said...

Jaman ni dana..memasing cun melecun lg..alahai romantisnya

iryanty ismail said...

:-) sweet..

LadyBird said...

Salam akak.. Semoga bahagia till Syurga.. Ameeenn.. 😍😍😍

Mazlan Othman said...

semoga bahagia selalu.

Kakzakie Purvit said...

Dana... tunjuk kat Ayyan apa dia kata?
Mesti dia tanya kenada dia tak ikut sama:)

norhidana miswan said...

MommyCici- hehehhe ada nyer dik, msti ada gambo yg baru tuh mentik jgk tuh

k Wahida- gambo jaman takde aiyan kak, lps dia ada mana dpt ber2 gitu

Anyss- w`salam dik... akak pun sama lama tak pi sana

k Adarnadzmie- itu gmabo2 lama kak, jmn skrg tkde mentik2 gini

k Nooriah- hehehe jaman dulu2 kak

k Qhaifa Nur- yelah jaman kurus skit kak

Iryanty- hehehhe macih

Ladybird- w`salam dik... amin2

en Mazlan- amin2 tq

k Zakie- kih2 mmg itu pun dia tanya

Puan Wawa said...

Semoga bahagia selalu..")

raihanah said...

ada juga orang tag saya tapi belum sempat buat lagi

aryan azra said...

amboi sweet2 gambar tu..moga hubungan berkekalan hingga ke dalam syurga Allah ye dana, suka akak tengok, akak ngan en.azmi nan hado gambo sweet2 gitu, pemalu en.azmi akak tu hehehe

hainom OKje said...

Suka tengok gambo gambo tu.....mmg spread love sangatlah....hihi
Alah biasalah Dana, kebanyakan org mmg semakin membesar lepas kawen hihi... Termasuklah mak hihi