teman2....

Thursday, August 18, 2016

pd versi mini

as salam semua kwn2....

salam khamis semua, salam batik day
arini pagi2 dh rasa lemau, terbatuk2 mcm apa... ni lah kes smlm termakan icekerim masa dok btkan icekerim kt aiyan... ish3 baru nk baik batuk nih

Jdnya aku mkn biskut cicah teh o je arini utk sapan, pastu kul10 eh dh rasa lapo ko... mmg tak bg kerjasama  btl prt nih... oklah sambil2 nahan lapo kite bt ntry lah yek...
PD versi mini almaklum takde gambo sgt, ada 4 keping je gambo....


org kata, kalau nk nampak dagu runcing takde lapis amik gambo dr atas gini... seeeee tak nampak lapis2 kan dagu kih3
smlm ptg masa nk sampai umah dia nmpak ada psr mlm kt ukay pdana, pastu bising lah mlt nk pi  psr mlm
mlm tu papa balik sibuk la ajak pi psr mlm, 3 kali pusing gerai, dkt 30min nunggu dia pilih... 

last2 ni je yg dia beli... aduhla anak2

gambar pg td dlm kul 7.10min.... selalu time2 nih dh terang dh tp mendun mcm subuh lg...
tak ujan pun rasanya mendung tak ber erti hujan kn

9 comments:

Qhaifa Nur said...

Lega dana pg td ujan...
Punyalah lama memilih ya aiyan..lega akhirnya dpt juga

Amy Hilmirda Daud said...

akak pun nak try ambik gambar nampak dagu runcing jugak lah dana.
ada lagi ye mainan tu, akak dah lama tak jumpa.

hainom OKje said...

Budak budak kalau tengok mainan mmg leka kan Dana. Nasiblah papa rajin layan.
Wahhh dah pandai nak runcing dagu nampak sekarang ni hihih

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Anak-anak bila nampak mainan memang lama nak pilih. Ada yang melayan lagi mereka suka.

Jobdirumah Buat Duit said...

Asyiknya pilih mainan. Akhirnya yang tu juga berkenan.

NEKCIK said...

Mainan dgn ksnak kanak mmg berpisah tiada

Mazlan Othman said...

Wkmsalam.
Singgah sebentar.
Xnak komen pasal runcing2 tu.

aryan azra said...

banyak sangatkan aiyan, tak tahu mana nak pilih tu

aah dana tak nampak dagu berlapis2 hehehe, selama ni tak pernah nampak pun dagu dana berlapis

TukangKebun said...

Hehehe teringan pula kalau bawa Abby ke pasar nampak gerai mainan liatnya nak bergerak tiba-tiba.