teman2....

Wednesday, August 3, 2016

WW mama dari kacamata aiyan

as salam semua kwn2,

salam rabu bersamaan 29 Syawal... dh abis dh bulan raya

Mlm td mama suh aiyan lukis gambar mama, mama ddk depan dia... beria2 dia tgk mama sambil tgn conteng kt whiteboard... maktek ada belakang aiyan lps tu dia gelak2...

hahahhaha mama dr kacamata aiyan.... comei jgk tau
lawak gile, mama pakai spek tau, pastu dia lukis perut mama sekali


amacam comei tak mama?

p/s: esok ptg mil nk dtg umah sbb jumaat dia ada appoiment kt HKL, edy suh msk ns tomato
baru plan nk bermls2 kene rajinkan diri jgk lah

16 comments:

hainom OKje said...

comel banget mama tuh hihi.....

Hihi....masak jangan tak masak Dana...Ko ni time mak mertua kesayangan nak datang, time tulah nak bermalas malasan .....sajalah tu kan hihikkk

raihanah said...

hihih comel je mama tu

nurbijen said...

Comel mama.. Pandai Aiyan lukis..

norhidana miswan said...

k Hainom- comei tang prt kan kak nom, hehehe itulah menantu antu kan

k Raihanah- tang perut kan kih2

k Nurbijen- hehehe itulah, cume tang rambut tu over skit

Kamsiah Yusoff said...

haha slimnya mama pada pandangan si anak..:)

Siqah Hussin said...

Hahaha. Kelakarnya aiyan. Hasil lukisan aiyan, membawa tawa kepada mak =) nampak sangat perut tu dibulatkannya. Hehe

wahida said...

adoi lawak la aiyan ni...siap perut pun dilukisnya...jujur sgt tau...haha..

Kakzakie Purvit said...

Itu imaginasi Aiyan. Tak boleh nak salahkan
Ada cermin mata dan perut tu dah betullah:)

Norhayati Mohd Isa said...

Hahaha kreatif tang perut tu dana...
Nampak sgt pelampungnya πŸ˜†

norhidana miswan said...

k Kamsiah- hehehe sebennornya dia tak reti bt bdn biasa kak

Siqah- itulah perut tuh di utamakan

k Wahida- hehehe sbb sellau dia tgk perut mama

k Zakie- hehehehe... betul dh tu kak

k Norhayati- hahahha btl tuh kak

Mazlan Othman said...

Hahaha lambang kemewahan.

TukangKebun said...

Wow lukisan Aiyan macam artist PICASSO yang hasilnya berjuta ringgit nilai.

ZULHILMI TEMPOYAK said...

eahhh... go Aiyannnn..

Qhaifa Nur said...

Pandai aiyan bayangkn rupa mama dia...kelakar la aiyan ni
Tp dh pandai tu dana sikit2 lukis gmbr org..

Mommy Cici said...

ala comelnya. imaginasi bebudak kan <3

aryan azra said...

comel sangatlah aiyan lukis mama tu..siap perut lagi tu haa tapi orang lidi je