Friday, August 26, 2016

tudung dan aku

as salam semua kwn2,

salam jumaat semua.... 

Kisah nya begini... smlm ptg masa nk iron baju, dok la cari2 mana tudung yg sesuai ngn baju hijau ku ini.... cari2 tak jumpa pastu geram nya pasal aku kuarkan semua tudung dlm lemari tuh.... 
Dr ptg sampai mlm dok melipat tudung2 sambil mengira2 ada berapa lai semuanya.... semua ada 190 helai jenama aidijuma, anaqeen, kekaboo.... ish3

Tu pun dh banyak yg aku bg kwn2 mana yg tak pakai time bday diaorg, bg kt adik2 aku... trk jgk penyakit aku nih... ada tudung yg aku tak ingat ntah bila masa aku beli huhuhuhu... 

kejap je rasanya akan ddk dlm susunan gini... tak lama lg senget benget lah jd nya

tudung bwl plain n shawl maktek boh asing... dia bising kata ssh nk cari shawl dia bila letak sekali tudung aku

gara2 nk dpt padanan ini lah aku mengemas bersungguh2... gigih kan

p/s: apa lah nk request kt mak aku nnti time balik kg, mmg compom aku duk kg cuti seminggu tuh... abis lah punah nk diet

13 comments:

  1. Uiksss banyak sungguh tudung tu Dana..
    Akak pulak suka sangkut jer tudung2 tu senang nak cari. hehehe

    Cuti raya haji ke dana sampai seminggu..
    Semoga selamat sampai kekampung..

    ReplyDelete
  2. banyaknya tudung akak. hehe. perempuan kalau takde tudung banyak rasa macam tak lengkap kan :D

    btw, tudung akak yang gambar first, belah kanan gambar atas sekali tu ariani ke? Sbb sama design macam tudung siqah jugak. hee

    ReplyDelete
  3. Byk tudung dana..bole buka kedai ni...
    Bila dah byk pening nk pakai kan

    ReplyDelete
  4. 190 tudung ? Ya Allah banyakknya -,-' memang hobi akak beli tudung ye T_T aahaha

    ohh balik kampung bercuti. selamat bercuti. boleh lah update suasana kampung kan

    ReplyDelete
  5. Tudung bawal dah pass kat adik-adik yang sekolah untuk diorang pakai sebab Tukang Kebun dah tak pakai tudung.

    ReplyDelete
  6. banyaknya dana. boleh buka kedai ni :)

    ReplyDelete
  7. Banyak tudung!syok je tengok susunan tudung akak. Kemas

    ReplyDelete
  8. banyaknya tudung dana tu, kalau akak pening dah nak pilih tu hehehe

    ReplyDelete
  9. byk nya koleksi tdg shawl dana... cantik2...

    ReplyDelete
  10. Hihi....ni dah jatuh hukum membazir ni Dana weyh....Sama je ngan mak ni Dana, walaupun tak sampai ratusan, tp kira membazir jugak. Dah namanya pompuan hihi ...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...