teman2....

Thursday, August 25, 2016

Photo Diary mini #2

as salam semua kwn2,

salam khamis kwn2....
arini msti takde yg blues2... yg moody2 almaklum hari gaji kan
Gaji kali ni kene simpan nih, nnti nk balik kg.... dh duk kg msti ada je bende nk di beli... tingin mkn itu lah ini lah, pastu kene jgk hulur kt mak abah n adik2 skit...

maaf lah kwn2, sejak dua menjak nih mood ngambik gambo adalah sgt kurang,
itu yg ntry pun kadang ke laut... PD pun asik mini je.... takdok gamba sgt kan
takkan asik nk tayang muke sndiri je... kang jemu lak kwn2 nengok tuan nyer blog yg bolat nih

oklah jom kite layan gambar yg tak seberapa nih yek

sup sayur ayam menu  mlm kelmarin... lps suap aiyan ratah sup je... 

teringin mkn yong tau fu, singgah psr mlm sat, pastu rebus sosej ngn bunga kobis n bt sup kosong....
 dinner mlm smlm

rasmikan tudung semalam.... tp tang awning tuh fail betul

kwn PA anto gambo kt wassap... tlr ikan mayong... aduh nk nngis nengok wei

10 comments:

Qhaifa Nur said...

Suka juga yong tau fu makan sup dana...mesti tnye dulu sblm beli huhu

Ramai betul org tayang masak telur ikan ni...mmg terliur

Norhayati Mohd Isa said...

Akak hari selasa tu hari makn yong tau fu ..
Dah lama tak makan..
Rasa macam nak beli juga esok hahhaha..

Sedapnya telur ikan mayong masak asam pedas :)

wahida said...

arghhhhhhhhh tidakkkkkkkkk...

telur ikan mayong tu feveret akuuuuuuuuuu...
ko kejammmmmmm!!!

Warisan Petani said...

Saya panthang jumpa telur mayung ni, mesti beli.
Boleh ngences nengok gambo tu.( Gambar telur mayung bukan gambar tuan tanah kedaung).

ros_reeza said...

Yong to fu tu feveret! Nasib tak makan telur ikan tu. Hihi. Takdela kes ngidM.

Amy Hilmirda Daud said...

akak dah bertahun tak makan yong tau fu tu dana, duduk kawasan tak de pasar malam.

Mommy Cici said...

macam mana rasa telur ikan mayong tu kak? selalu tgk org update kt fb . tk pernah jumpa pun

akak nak duk kg? benti keje ke?

Siqah Hussin said...

tak pernah boring makan sup ayam terutama masa tak sihat..

aryan azra said...

wow menariknya telur ikan mayong tu, mesti meletop2 dalam mulut bila makan kan

hainom OKje said...

Mak pun rasa mcm nangis ni Dana...... lama tak makan telur ikan mayong tu....Aduhhh